Lekcja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dodanie kilku rodzaji lekcji) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Lekcja''' – trwająca 45 minut nieustanna [[nauka|tortura]], której [[Nauczyciele|mordercy]] poddają [[uczeń|biednych, niewinnych młodych ludzi]]. Można też powiedzieć, że lekcja to stosunkowo długi okres czasu, przygotowujący do stosunkowo krótkiej przerwy. Są różne rodzaje lekcji; niektóre z nich to: |
'''Lekcja''' – trwająca 45 minut nieustanna [[nauka|tortura]], której [[Nauczyciele|mordercy]] poddają [[uczeń|biednych, niewinnych młodych ludzi]]. Można też powiedzieć, że lekcja to stosunkowo długi okres czasu, przygotowujący do stosunkowo krótkiej przerwy. Są różne rodzaje lekcji; niektóre z nich to: |
||
* [[biologia| |
* [[biologia|Mordowanie zwierząt]] |
||
* [[matematyka|walka na figury geometryczne]] |
* [[matematyka|walka na figury geometryczne]] |
||
* [[matematyka|Rzut cyrklem do celu]] |
* [[matematyka|Rzut cyrklem do celu]] |
||
* [[język polski| |
* [[język polski|Wybijanie młotkiem dysleksji z głów]] |
||
* [[historia|Koperniki, Sobieskie, inne cuda]] |
|||
⚫ | |||
* [[fizyka|Przyłożenie siły]] |
* [[fizyka|Przyłożenie siły]] |
||
* [[geografia|Podróże palcem po mapie]] |
|||
* [[chemia|Pirotechnika stosowana]] |
|||
* [[wf|Gry i zabawy potogenne]] |
|||
⚫ | |||
* [[muzyka|Wlazł kotek, pierdolnął go młotek]] |
|||
Lekcja dzieli się na 3 fazy: |
Lekcja dzieli się na 3 fazy: |
Wersja z 06:00, 2 lis 2007
Lekcja – trwająca 45 minut nieustanna tortura, której mordercy poddają biednych, niewinnych młodych ludzi. Można też powiedzieć, że lekcja to stosunkowo długi okres czasu, przygotowujący do stosunkowo krótkiej przerwy. Są różne rodzaje lekcji; niektóre z nich to:
- Mordowanie zwierząt
- walka na figury geometryczne
- Rzut cyrklem do celu
- Wybijanie młotkiem dysleksji z głów
- Koperniki, Sobieskie, inne cuda
- Przyłożenie siły
- Podróże palcem po mapie
- Pirotechnika stosowana
- Gry i zabawy potogenne
- Miotanie farby
- Wlazł kotek, pierdolnął go młotek
Lekcja dzieli się na 3 fazy:
- Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności. Tu następuje zawiązanie akcji
- Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały
- Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza.