Lekcja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 85.178.39.245. Autor wycofanej wersji to 62.87.208.254.) |
|||
Linia 15: | Linia 15: | ||
Lekcja dzieli się na 3 fazy: |
Lekcja dzieli się na 3 fazy: |
||
* Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności |
* Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności. Tu następuje zawiązanie akcji |
||
* Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały |
* Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały |
||
* Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza. |
* Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza. |
Wersja z 22:21, 19 lis 2007
Lekcja – trwająca 45 minut nieustanna tortura, której mordercy poddają biednych, niewinnych młodych ludzi. Można też powiedzieć, że lekcja to stosunkowo długi okres czasu, przygotowujący do stosunkowo krótkiej przerwy. Są różne rodzaje lekcji; niektóre z nich to:
- Mordowanie zwierząt
- walka na figury geometryczne
- Rzut cyrklem do celu
- Wybijanie młotkiem dysleksji z głów
- Koperniki, Sobieskie, inne cuda
- Przyłożenie siły
- Podróże palcem po mapie
- Pirotechnika stosowana
- Gry i zabawy potogenne
- Miotanie farby
- Wlazł kotek, pierdolnął go młotek
Lekcja dzieli się na 3 fazy:
- Wstęp: przywitanie, sprawdzenie obecności. Tu następuje zawiązanie akcji
- Rozwinięcie: odpytywanie uczniów przez nauczycieli. Trwa najdłużej i kończy się punktem kulminacyjnym - wstawieniem pały
- Zakończenie: część bardziej naukowa, dzielenie się nauczycieli wiedzą z uczniami. Zazwyczaj najkrótsza.