Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 83.24.10.203.)
(pop. lin. wew.)
Linia 4: Linia 4:


<code>''Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code>
<code>''Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code>
:<code>Stare przysłowie [[Ciemnogród|ciemnogrodzkie]]</code>
:<code>Stare przysłowie ciemnogrodzkie</code>


<code>''Wszystkie '''dzieci''' nasze są.''</code>
<code>''Wszystkie '''dzieci''' nasze są.''</code>
:<code>[[Kidnapping|Kidnapper]] o '''dzieciach'''</code>
:<code>Kidnapper o '''dzieciach'''</code>


<code>''Kochajmy wszystkie '''dzieci''', bo nie wiadomo, które są nasze.''</code>
<code>''Kochajmy wszystkie '''dzieci''', bo nie wiadomo, które są nasze.''</code>
:<code>Autor nieznany</code>
:<code>Autor nieznany</code>


'''Dziecko''' – pierwsze stadium rozwoju ''[[Homo sapiens]]'', małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.
'''Dziecko''' – pierwsze stadium rozwoju ''Homo sapiens'', małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.


Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli.
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli.
Linia 21: Linia 21:
<math>dziecko + zapalki = pozar</math>
<math>dziecko + zapalki = pozar</math>


co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki [[Implikacja|implikacji]], m.in.
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.


<math>pozar - zapalki = dziecko</math>
<math>pozar - zapalki = dziecko</math>
Linia 52: Linia 52:
* '''6 lat''' – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
* '''6 lat''' – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
* '''7 lat''' – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
* '''7 lat''' – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
* '''8 lat''' – [[Pierwsza Komunia Święta|pierwsza komunia]]. Siąść i płakać.
* '''8 lat''' – pierwsza komunia. Siąść i płakać.
* '''9 lat''' – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
* '''9 lat''' – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
* '''10 lat''' – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
* '''10 lat''' – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
* '''11 lat''' – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
* '''11 lat''' – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
* '''12 lat''' – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz [[używki|używek]].
* '''12 lat''' – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
* '''13 lat''' – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
* '''13 lat''' – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
* '''14 lat''' – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
* '''14 lat''' – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.

Wersja z 05:14, 28 gru 2007

Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych

Dzieci to zło wcielone.

Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach

Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.

Stare przysłowie ciemnogrodzkie

Wszystkie dzieci nasze są.

Kidnapper o dzieciach

Kochajmy wszystkie dzieci, bo nie wiadomo, które są nasze.

Autor nieznany

Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.

Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.

Właściwości fizyczne

Załóżmy że

co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.

Przy kolejnym założeniu, że dziecko jest wartością dodatnią możemy stwierdzić co następuje:
(Osoby twierdzące, że dzieci nie mają wartości dodatniej ten punkt pomijają.)


Jeśli dodamy do tego równanie

Po podstawieniu i przekształceniu otrzymujemy


Dzięki czemu otrzymujemy wzór na tani sposób otrzymywania środków odurzających.

Wiek

  • 1 rok – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
  • 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
  • 3 lata – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
  • 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
  • 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
  • 6 lat – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
  • 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
  • 8 lat – pierwsza komunia. Siąść i płakać.
  • 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
  • 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
  • 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
  • 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
  • 13 lat – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
  • 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
  • 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej, albo nawet tej samej.
  • 16 lat – wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
  • 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu), córka odkrywa fascynujące właściwości tabletek odchudzających.
  • 18 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.

Zobacz też

NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Szablon:Stubbio