Sesja: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 86.63.148.54.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Sesja''' - '''S'''ystem '''E'''liminacji '''S'''tudentów '''J'''est '''A'''ktywny, z [[łacina|łac.]] ''sesjus'' - znaczy wyrwać [[student]]owi narządy wewnętrzne przez [[przełyk]]. Najbardziej znany sposób uwalenia studenta, pozbawiający go młodzieńczych [[nadzieja|nadziei]] i planów na barwne życie studenckie: balowanie i obijanie się przez minimum 5 lat. Każdy [[student]] chciałby, żeby tydzień przed sesją trwał 14 dni. |
'''Sesja''' - '''S'''ystem '''E'''liminacji '''S'''tudentów '''J'''est '''A'''ktywny, z [[łacina|łac.]] ''sesjus'' - znaczy wyrwać [[student]]owi narządy wewnętrzne przez [[przełyk]]. Najbardziej znany sposób uwalenia studenta, pozbawiający go młodzieńczych [[nadzieja|nadziei]] i planów na barwne życie studenckie: balowanie i obijanie się przez minimum 5 lat. Każdy [[student]] chciałby, żeby tydzień przed sesją trwał 14 dni. |
||
W tzw. '''Tygodniu - Przed - Sesją,''' a czasami również w czasie jej trwania studenci grają we wspaniałą grę strategiczną '''"Zdobądź Wpis"'''. Gra ta jest miejsko - studencką odmianą starych, dobrych podchodów. Polega na samotnym lub drużynowym wystawaniem pod pokojem i na stałej trasie konkretnego profesora/doktora/magistra/asystenta mniej więcej 12 godzin na dobę, a następnie namówieniu rzeczonego, aby wpisał oceny do indeksów. Sukces w tej grze nie jest niestety jednoznaczny ze zwycięstwem w S.E.S.J.I. |
|||
{{stubnie}} |
{{stubnie}} |
Wersja z 19:25, 21 sty 2008
Sesja - System Eliminacji Studentów Jest Aktywny, z łac. sesjus - znaczy wyrwać studentowi narządy wewnętrzne przez przełyk. Najbardziej znany sposób uwalenia studenta, pozbawiający go młodzieńczych nadziei i planów na barwne życie studenckie: balowanie i obijanie się przez minimum 5 lat. Każdy student chciałby, żeby tydzień przed sesją trwał 14 dni.
W tzw. Tygodniu - Przed - Sesją, a czasami również w czasie jej trwania studenci grają we wspaniałą grę strategiczną "Zdobądź Wpis". Gra ta jest miejsko - studencką odmianą starych, dobrych podchodów. Polega na samotnym lub drużynowym wystawaniem pod pokojem i na stałej trasie konkretnego profesora/doktora/magistra/asystenta mniej więcej 12 godzin na dobę, a następnie namówieniu rzeczonego, aby wpisał oceny do indeksów. Sukces w tej grze nie jest niestety jednoznaczny ze zwycięstwem w S.E.S.J.I.