Opel Calibra: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Kamillos372. Autor wycofanej wersji to 83.238.149.146.) |
|||
Linia 24: | Linia 24: | ||
* Więcej rdzy niż polonezie, |
* Więcej rdzy niż polonezie, |
||
* Łamie się w pół przy wypadku, ułatwiając wyjście |
* Łamie się w pół przy wypadku, ułatwiając wyjście |
||
* |
* Więcej wydasz na niego niż on warty |
||
==Wady auta== |
==Wady auta== |
||
* Już żadna blachara na niego nie leci |
* Już żadna blachara na niego nie leci |
||
{{stubmot}} |
|||
*wiejski tuning |
*wiejski tuning |
||
⚫ | |||
*kiedy hamujesz, auto jedzie szybciej |
*kiedy hamujesz, auto jedzie szybciej |
||
*kiedy włączasz światła, wchodzi wsteczny |
*kiedy włączasz światła, wchodzi wsteczny |
||
⚫ |
Wersja z 21:37, 30 maj 2008
Opel Calibra – samochód firmy Opel, popularny dresowóz.
Wygląd
- samochod dla dresa ze wsi-wiejskowóz.
- wiejsko tuningowany
- Czerwony kolor, często wyblaknięty i/lub zmatowiały.
- Czarne szyby.
- Duża ilość naklejek, w stylu „16v”, „turbo”, „nitro”, „power”, „sport” i „tuning”.
- Decale w stylu tribal.
- Neony pod autem lub diody w spryskiwaczach.
- Spoilery upodabniające auto do promu kosmicznego z serii filmów Star Trek.
- Głośny wydech – dwie rury o średnicy kominów elektrowni, lekko skierowane do góry.
- Masa szpachli odpryśniętej pod czerwonym lub bladoczerwonym lakierem.
- Kierowca z obowiązkowym łokciem za szybą
Tuning wewnętrzny
- Instalacja LPG.
- Masa głośników.Tuba basowa
- Plastikowy chrom - końcówka tłumika.
- stalowe felgi pomalowane na biało farbą olejną
- kokpit pomalowany na niebiesko spreyem
Zalety auta
- Więcej rdzy niż polonezie,
- Łamie się w pół przy wypadku, ułatwiając wyjście
- Więcej wydasz na niego niż on warty
Wady auta
- Już żadna blachara na niego nie leci
- wiejski tuning
- kiedy hamujesz, auto jedzie szybciej
- kiedy włączasz światła, wchodzi wsteczny