Kampania społeczna: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 88.156.250.242. Autor wycofanej wersji to 83.8.54.132.) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* [[Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy]] |
* [[Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy]] |
||
* [[Pomarańcze i klementynki]] |
* [[Pomarańcze i klementynki]] |
||
* [[Nie przemycaj tytoniu do Wielkiej Brytanii]] |
|||
==Galeria plakatów z Polski== |
==Galeria plakatów z Polski== |
Wersja z 15:50, 2 mar 2009
Kampania społeczna - akcja reklamowa pozornie starająca się wypromować lub umocnić dany wzorzec zachowania w społeczeństwie. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w kpinę i robi dokładnie przeciwnie, a hasła kampanii długo po jej zakończeniu służą jako parodie samych siebie.
Polskie kampanie medialne:
- Cała Polska czyta dzieciom
- Pij mleko, będziesz wielki
- Zażywasz – przegrywasz
- Prowadzę – jestem trzeźwy
- Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy
- Pomarańcze i klementynki