Warcraft: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 16: | Linia 16: | ||
* wchodzisz do tawerny i dziwisz sie ze nie ma tam pandareńskiego wojownika przecierz zawsze tam byl |
* wchodzisz do tawerny i dziwisz sie ze nie ma tam pandareńskiego wojownika przecierz zawsze tam byl |
||
=Uzależnienie od grania w Dote |
=Uzależnienie od grania w Dote= |
||
* kiedy idziesz do zakażonej fontanny dziwisz sie że cie nie leczy albo że nie ciska w ciebie kulami ognia tak szybko jak padł gołota w walce |
* kiedy idziesz do zakażonej fontanny dziwisz sie że cie nie leczy albo że nie ciska w ciebie kulami ognia tak szybko jak padł gołota w walce |
||
Wersja z 08:57, 16 maj 2009
Warcraft – popularna strategiczna gra komputerowa; jej akcja ma miejsce w świecie fantasy, pełnym orków, elfów i innych twoich dobrych przyjaciół. W grze łazimy jakimiś ludzikami zrobionymi z drewna i złota i zabijamy innych (nierzadko zielonych i przypakowanych)
Uzależnienie
Główne objawy:
- odpowiadanie na pytania nauczycieli: Yes, Master!
- chodzenie po ulicy z bronią białą;
- nerwowe szukanie klawisza F10 w przypadku jakiejś porażki.
- częste szukanie kursora
- próby zapisywania stanu gry
- nie potrafienie zrobienia czegokolwiek bez wytyczonej misji
- gdy sie skaleczysz szukasz studni by do niej wskoczyć... przecież one leczą
- kiedy widzisz samolot myślisz ze to chimera i krzyczysz "Do broni"
- idziesz do lasu i dziwisz sie ze misha nie przychodzi
- wchodzisz do tawerny i dziwisz sie ze nie ma tam pandareńskiego wojownika przecierz zawsze tam byl
Uzależnienie od grania w Dote
- kiedy idziesz do zakażonej fontanny dziwisz sie że cie nie leczy albo że nie ciska w ciebie kulami ognia tak szybko jak padł gołota w walce