S.T.A.L.K.E.R.: Różnice pomiędzy wersjami
(Drobna rozbudowa) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 194.152.46.26.) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
{{stubgry}} |
{{stubgry}} |
||
'''Noob w S.T.A.L.K.E.R''' |
|||
1.Jego ulubiona broń to RPG, bo jest w końcu największa i najtrudniej ją zdobyć. |
|||
2.Granaty są mu niepotrzebne, dlatego że "Trutno sie nimi szuca i som nie celne". |
|||
3.Przegląda co ma w ekwipunku dopiero gdy nie może chodzić. |
|||
4.Nie zbiera artefaktów, bo są brzydkie. |
|||
5.Gdy wyskakuje mu bug myśli, że jest tak dobry, że komputer się go boi. |
|||
6.Gdy atakuje go z zaskoczenia mutant, wyłącza monitor i ucieka do drugiego pokoju lub zaczyna grać w Simsy. |
|||
7.Nie instaluje modów bo poco? |
|||
8.Zawsze na początku gry idzie do placówki wojskowej i próbuje dołączyć do trepów, gdy mu się to nie udaje pisze posta na jakimś forum |
|||
"ej czego niemoge dolonczyc do wojska?" |
|||
9.Po przejściu Stalker:Czyste niebo, obiera sobie za cel w życiu znaleźć podziemia Prypeci. |
|||
10.Nie używa patchy, bo poco? |
|||
11.Po pierwszych 30 minutach gry wchodzi do internetu i zakłada na forum temat pt. "jak myslicie? w czarnobylu som mutanty?" |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 18:27, 2 cze 2009
Stalkier! Nie nada ci w Zonie djalać!
- Słowiańska dusza tworzy klimat gry
S.T.A.L.K.E.R. – seria gier o tematyce postapokaliptycznej (czyli ogólny bajzel i anarchia), stworzonych przez jakieś tam mało znane ukraińskie studio. Akcja gry odbywa się w malowniczej miejscowości Czarnobyl-Zdrój po kilkudziesięciu wybuchach tamtejszej elektrowni oraz kilkunastu eksperymentach na oddziaływanie fal z mikrofalówki na mózg ludzi. Obecnie możemy podziwiać Cień Czarnobyla oraz wersję pr0 – Czyste Niebo.
Grę cechuje ogromna swoboda działań. Można na przykład wybrać, czy się chce kogoś zabić, czy z nim porozmawiać (nie tyczy się to jednak mutantów, które zbyt rozmowne nie są i od razu chamsko pomrukując, bezczelnie starają się wgryźć w gracza).
Cień Czarnobyla
Akcja gry toczy się w 2012 roku (jeszcze przed końcem świata), w Czarnobylu-Zdrój. Bohaterem gry jest stalker-nekrofil o pseudonimie „Naznaczony”, jak się później dowiadujemy, nazywający się naprawdę Striełok. Stalker ten, podczas przewożenia w ciężarówce trupów dla swych niecnych celów, zostaje zauważony przez Zeusa który to zsyła na niego za karę piorun. Anyway, Naznaczonemu udaje się przeżyć. Znajduje go inny stalker i zanosi do handlarza skórami, Sidorowicza. Naznaczony, który ni cholery nie może sobie nic przypomnieć, aby odkryć swoją przeszłość współpracuje z nim. Gra cechuje się wspaniałym klimatem. Ruiny, rozbite wraki, mutanty rodem z Plebanii i M jak Miłość. Gra ma aż siedem zakończeń. To, że każde jest do wyboru na końcu, to inna sprawa.
Czyste Niebo
Czyste niebo jest prequelem Cienia Czarnobyla (czyli, że dzieje się wcześniej, noobie). Akcja gry, toczy się rok przed (nie po, bo przecież w 2012 będzie koniec świata i gra nie miałaby racji bytu) wydarzeniami opisanymi w pierwszej części. Głównym bohaterem gry jest najemnik Szrama, który to magicznie połączony z Zoną (strefą dookoła Czarnobyla) odczuwa każde zakłócenie chakry w jej wnętrzu, co powoduje u niego potworny ból głowy i straszne rozwolnienie. Szrama oprowadzał trzech turystów z Japonii po Zonie, gdy nagle coś pieprznęło. Szramie jako jedynemu udało się ujść z życiem po pieprznięciu. Po przebudzeniu się w łóżku z innym stalkerem. Szrama jako cel życia obejmuje sobie odnalezienie i schwytanie Naznaczonego (Striełoka), gdyż ten, powoduje niewiarygodne zakłócenia w delikatnej strukturze mocy powodując magiczne pieprznięcia w Zonie.