Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (redakcja)
Linia 1: Linia 1:
Pij mleko - oto zdrowe przeciwstawienie sie staremu i skostnialemu juz dawno poraekadlu:
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, Lindzie się nie odmawia.]]
kto pije mleko,
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz.]]
...ten rzyga daleko...
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje [[Shrek]], stąd nowa wersja hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony''.

===Zobacz też:===

* [[Cała Polska czyta dzieciom]]
* [[Zażywasz - przegrywasz]]

===Linki zewnętrzne===

* [http://www.iaa.org.pl/marketing_pij_mleko.htm Oficjalna kampania reklamowa]
* [http://integra.xtr.pl/teksty/PijMleko.htm Pij mleko, będziesz kaleką]
* [http://video.i123.pl/play/78/ Milk. Pure Magic. (film, 0:32 s)]

[[grafika:Mlekosław.jpg|thumb|left|230px|<center>Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.</center>]]

[[Kategoria:Gospodarka]]
[[Kategoria:Polityka]]
[[Kategoria:Teorie spiskowe]]
[[Kategoria:Kampanie medialne]]
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
{{stub}}

Wersja z 21:40, 28 mar 2006

Pij mleko - oto zdrowe przeciwstawienie sie staremu i skostnialemu juz dawno poraekadlu: kto pije mleko, ...ten rzyga daleko...