ST44: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 14: Linia 14:
*Ciągnięcie wagonów: Podobno oprócz tych wszystkich funkcji ST44 potrafi ciągnąć składy towarowe a nawet pasażerskie. W przypadku tych ostatnich wagony muszą być szczelnie zamknięte aby nie wymordować pasażerów spalinami.
*Ciągnięcie wagonów: Podobno oprócz tych wszystkich funkcji ST44 potrafi ciągnąć składy towarowe a nawet pasażerskie. W przypadku tych ostatnich wagony muszą być szczelnie zamknięte aby nie wymordować pasażerów spalinami.


== Podręcznik maszynisty, Cześć 2: Rozruch spalinowozu i jazda (dosłowny przekład z rosyjskiego)==
== Jak uruchomić "gagara" ==
*Wypij 3x setkę wódki.
*Walnij się w [[głowa|łeb]] (porządnie).
*Wypij 4x setkę wódki.
*Wejdź do loka.
*Wpełznij do kabiny.
*Wsadź jakiś kawałek złomu w jedną z wielu dziurek w pulpicie (takie nowatorskie radzieckie zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem "gagara" - wiecie).
*Wciskaj przyciski i przesuwaj dźwignie w kolejności od lewej do prawej a potem od prawej do środka, następnie opluj nastawnik.
*Potem wsadź klucz nawrotnika (kolejny kawałek złomu, do sterowania kierunkiem ciapągu).
*Wypij 3x setkę wódki.
*Naciśnij guzik "igniszyn" (jeśli takiego nie ma, to skontaktuj się ze sprzedawcą).
*Ze ścianki za plecami fotela maszynisty wyjmij młotek i wybij szybę po prawej stronie w celu poprawy widoczności.
*Poczujesz wspominane wcześniej trzęsienie ziemi.
*Wyrzuć przez okno puste butelki po wódce.
*Przekręć nastawnik (kierownicę) w prawo. Nie ruszył? Idź do dyspozytora szopy po miotłę.
*Zapal świeczki na ołtarzu Lenina, w kolejności czerwona-czerwona-czerwona-czerwona. Kolejność jest istotna.
*Podstaw miotłę pod stycznik, jak coś nie tak z innym stycznikiem, to powtórz czynność z punktu wcześniej.
*Odczytaj sześćrazyszybkoibezzająknieniacytatzczeronejksiążeczkinastronie45.
*Znowu przekręć nastawnik. Zardzewiał? No problem, man! Po prostu pi[[Grafika:Cenzura.png]]nij młotkiem w niego, a ruszy. Młotek musi być na wyposażeniu każdego "gagara" (jedyny pojazd trakcyjny, który da się naprawić młotkiem).
*Wypij 6x setkę wódki.
*Jedzie "gagarin" do przodu? OK, załóżmy, że tak. Zahamuj go teraz i poczekaj, aż dostaniesz sygnał S1 (względnie Sr1 lub Ms1).
*Jeżeli nadal trzymasz się na nogach, gratulacje! Jesteś prawdziwym Rosjaninem!
*Miłej podróży.
*Zwymiotuj przez wybitą szybę.
*Połóż się grzecznie na podłodze i czekaj aż ktoś po ciebie przyjdzie.
*Jeżeli przez przypadek lokomotywa zaczęła jazdę, nie przejmuj się. Za 34,67 minut skończy się paliwo.


== ST44 a Miłośnicy Kolei ==
== ST44 a Miłośnicy Kolei ==

Wersja z 22:49, 6 mar 2010

Provided ID could not be validated. ST44 (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami".

Cechy i funkcje

Przeznaczeniem ST44 jest masakrowanie torów i przewożenie bardzo ważnych rzeczy. W zwiazku z tym że lokomotywa pochodzi z tzw Kraju W Którym Wszystko Jest Wielkie i Brzydkie oraz Cuchnie Smarem, posiada ona szereg interesujących możliwości:

  • Zużywaczka torów: Dzięki nowatorskiej konstrukcji po torach którymi przejedzie ST44 nie przejedzie już nic;
  • Warczący Gagarin: Specjalnie ustawiony dźwięk silnika nie do pomylenia z czymkolwiek innym, budzący grozę w sercach imperialistów;
  • Mobilny Lenin: Każda ST44 posiada miniołtarzyk dla Lenina w każdej kabinie, wraz z zestawem świec i tzw Czerwoną Książeczką.
  • Wyrzutnia maszynisty: Lokomotywa ta posiada system katapultujący maszynistę na wypadek zagrożenia, przez pomyłkę skonstruowany tak ze wyrzuca go pod koła zamiast do góry;
  • Wibrator: ST44 trzęsie się tak, że automatycznie powoduje trzęsienia ziemi w Chinach. Dlatego też radzieccy i chińscy towarzysze nigdy nie byli bliskimi przyjaciółmi;
  • Fat Man: Lokomotywa jest tak ciężka i posiada tak wielką bezwładność, że taranuje wszystko i wszystkich. Opracowane na potrzeby inwazji RFN;
  • Komora gazowa: ST44 wydziela z siebie ilość dymu i spalin pozwalającą na wytrucie każdej osady ludzkiej poniżej 6000 mieszkańców.
  • Cool is cool: Przy -70 stopniach Celsjusza jedynie guma na wycieraczkach lekko sztywnieje. Powyżej -20 stopni lokomotywa się przegrzewa, przy +30 zaczyna intensywnie śmierdzieć;
  • Ciągnięcie wagonów: Podobno oprócz tych wszystkich funkcji ST44 potrafi ciągnąć składy towarowe a nawet pasażerskie. W przypadku tych ostatnich wagony muszą być szczelnie zamknięte aby nie wymordować pasażerów spalinami.

Podręcznik maszynisty, Cześć 2: Rozruch spalinowozu i jazda (dosłowny przekład z rosyjskiego)

  • Wypij 3x setkę wódki.
  • Wypij 4x setkę wódki.
  • Wpełznij do kabiny.
  • Wciskaj przyciski i przesuwaj dźwignie w kolejności od lewej do prawej a potem od prawej do środka, następnie opluj nastawnik.
  • Wypij 3x setkę wódki.
  • Ze ścianki za plecami fotela maszynisty wyjmij młotek i wybij szybę po prawej stronie w celu poprawy widoczności.
  • Wyrzuć przez okno puste butelki po wódce.
  • Zapal świeczki na ołtarzu Lenina, w kolejności czerwona-czerwona-czerwona-czerwona. Kolejność jest istotna.
  • Odczytaj sześćrazyszybkoibezzająknieniacytatzczeronejksiążeczkinastronie45.
  • Wypij 6x setkę wódki.
  • Jeżeli nadal trzymasz się na nogach, gratulacje! Jesteś prawdziwym Rosjaninem!
  • Zwymiotuj przez wybitą szybę.
  • Połóż się grzecznie na podłodze i czekaj aż ktoś po ciebie przyjdzie.
  • Jeżeli przez przypadek lokomotywa zaczęła jazdę, nie przejmuj się. Za 34,67 minut skończy się paliwo.

ST44 a Miłośnicy Kolei

Ze względu na specyficzne połączenie wybitnej urody z małym spalaniem i ogólny wdzięk lokomotywa ST44 cieszy się w naszym kraju swoistym Kultem Jednostki (spalinowej). Dla wielbicieli kolei stanowi ona ucieleśnienie marzeń o czymś co jest wielkie, brzydkie, industrialnie urodziwe inaczej. Na dodatek posiada szereg specyficznych cech (opisanych powyżej), czyniących z niej swego rodzaju Bożyszcze Rail-fana. Prawdziwym marzeniem Miłośnika Kolei jest:]

  • spędzić 34,982 godzin czekając w pokrzywach na ukazanie się sowieckiego cudu techniki;
  • strzelić 745 fotek Gagarina z każdej pozycji ( w tym do góry nogami);
  • zaciągnąć się 23,9843 centymetrów sześciennych Błogosławionego Kadzidła (spalin);
  • uczuć łaskoczące krocze wibracje terenu;
  • umrzeć szczęśliwym po wrzuceniu na YouTube filmiku o ST44.

UWAGA: Istnieje znana przeróbka starożytnego tekstu związanego z wojną dwóch grup komputerowców, przerobiona na potrzeby chwili: "Gagarinowca wal z gumowca". Użycie jej w towarzystwie maniaków tej lokomotywy grozi pozostawieniem związanej osoby niewiernego na torach vis-a-vis nadjeżdżającej ST44. Pamiętaj - gagarinowcy to kult w którym ofiary składa się tylko i wyłącznie krwią. Szablon:Stubtrans