Hispania Racing Team: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 16: | Linia 16: | ||
Można powiedzieć, że zespół nie ma przyszłości, ponieważ Dallara nie chce pomagać im w rozwoju bolidu dlatego, że zespół ma spore długi wobec nich. |
Można powiedzieć, że zespół nie ma przyszłości, ponieważ Dallara nie chce pomagać im w rozwoju bolidu dlatego, że zespół ma spore długi wobec nich. |
||
Od GP Australii Karun Chandhok kontynuuje swoją serie ukończonych wyścigów, zazwyczaj ze stratą 2-5 okr., ale i tak jest to sukces, a od GP Malezji |
Od GP Australii Karun Chandhok kontynuuje swoją serie ukończonych wyścigów, zazwyczaj ze stratą 2-5 okr., ale i tak jest to sukces, a od GP Malezji obaj kierowcy dojeżdżają do mety. Colin Kolles może być z nich dumny. |
||
[[Kategoria:Formuła 1]] |
[[Kategoria:Formuła 1]] |
Wersja z 20:29, 25 kwi 2010
Tu widzimy Bruno Sennę, no ale wiadomo, że Senna nie będzie walczył o jakąkolwiek pozycję.
- Andrzej Borowczyk o celach zespołu na aktualny sezon.
Hispania Racing Team F1 Team (tak dwa razy Team), w skrócie HRT F1 Team – kolejny po Force India najgorszy zespół Formuły 1.
Historia
Kiedy zespół Campos Meta został dołączony do stawki na sezon 2010 niejaki Jose Ramona Carabante postanowił przejąć zespół i zmienić nazwę na bardziej patriotyczną. Zatrudnił również do zespołu Colina Kollesa mając nadzieję na podobny wzrost formy jak w Force India.
Bolid
Za pomocą tańszej metody tworzenia bolidu - mechaniki płynów (CFG - ang.Computational Fluid Dynamics) oraz Dallary udało się stworzyć w miarę dobrze wyglądający bolid. Zespół nawiązał współpracę z najgorszym producentem silników - Cosworthem, którego silników używają tylko inne nowe teamy oraz Williams. Pozostała tylko kwestia malowań. W związku z tym, że nie stać ich było na więcej niż na czerwony i pomarańczowy lakier zostawiono włókno węglowe, a w paru miejscach namalowano paski czerwone, pomarańczowe i białe (ostatni kolor pozyskano z kału gołębi) oraz dodano kilka naklejek z logami sponsorów.
Kierowcy
Sponsorów i pieniędzy brakowało, więc trzeba było zatrudnić kogoś kto będzie płacił za wykonywaną pracę. Na szczęście z kasą pomocą przyszli Karun Chandhok i Bruno Senna znany tylko z nazwiska, którzy byli na tyle odważni (lub głupi jak kto woli), żeby kompromitować się oraz rozwalać na bandach.
Przysłość i osiągnięcia
Można powiedzieć, że zespół nie ma przyszłości, ponieważ Dallara nie chce pomagać im w rozwoju bolidu dlatego, że zespół ma spore długi wobec nich.
Od GP Australii Karun Chandhok kontynuuje swoją serie ukończonych wyścigów, zazwyczaj ze stratą 2-5 okr., ale i tak jest to sukces, a od GP Malezji obaj kierowcy dojeżdżają do mety. Colin Kolles może być z nich dumny.