Równanie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ełek. Autor wycofanej wersji to 85.31.240.61.)
Linia 3: Linia 3:
== Rozwiązywanie równań ==
== Rozwiązywanie równań ==
Żeby wykazać, że <math>\! a\ =\ b</math>, należy pokazać, że tzw. ''lewa strona'' równania (LSR) ''a'' jest równa ''prawej stronie'' równania (PSR) ''b'', należy zaopatrzeć się w [[przestrzeń pismowykonalną]] (kartkę, tablicę, [[papirus]], itp.), napisać wartość LSR w '''lewym górnym rogu''', a PSR w '''prawym dolnym rogu''' przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia <math>a</math> i <math>b</math>, aż do ich spotkania.
Żeby wykazać, że <math>\! a\ =\ b</math>, należy pokazać, że tzw. ''lewa strona'' równania (LSR) ''a'' jest równa ''prawej stronie'' równania (PSR) ''b'', należy zaopatrzeć się w [[przestrzeń pismowykonalną]] (kartkę, tablicę, [[papirus]], itp.), napisać wartość LSR w '''lewym górnym rogu''', a PSR w '''prawym dolnym rogu''' przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia <math>a</math> i <math>b</math>, aż do ich spotkania.

'''A oto 10 sposobów rozwiązywania równań. (gdy niechce ci się tego robić tradycyjnie) '''

Podchodzisz do tablicy po nieobecności i i i i i i to:

1. Grasz na czas i czekasz aż nauczyciel rozwiąże przykład za ciebie.

2. Grasz na czas i czekasz aż twoja klasa rozwiąże przykład za ciebie.

3. Jeśli to przykład z książki "Matematyka wokół nas" patrzysz na 300 stronę.

4. Mówisz że boli cie głowa idziesz do pielęgniarki i jej się pytasz o rozwiązanie.

5.Mówisz że boli cie głowa i pędem do sali informatycznej zapytać się cioci wiki.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 17:35, 28 kwi 2010

Równanie - cóś mówiące, że cóś innego jest takie same jak jeszcze inne cóś.

Rozwiązywanie równań

Żeby wykazać, że , należy pokazać, że tzw. lewa strona równania (LSR) a jest równa prawej stronie równania (PSR) b, należy zaopatrzeć się w przestrzeń pismowykonalną (kartkę, tablicę, papirus, itp.), napisać wartość LSR w lewym górnym rogu, a PSR w prawym dolnym rogu przestrzeni. Następnie, używając losowo wszelkich znanych reguł, należy przekształcać na przemian wyrażenia i , aż do ich spotkania.

Zobacz też

Szablon:Stubmat