Tlenek diazotu: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dobre było, rew + drobne) |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
* konieczność przyswojenia trudnego słowa ''homologacja'', |
* konieczność przyswojenia trudnego słowa ''homologacja'', |
||
{{stub}} |
|||
[[Kategoria:Tuning]] |
[[Kategoria:Tuning]] |
Wersja z 19:07, 2 cze 2011
Podtlenek LPG – rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.
Zalety używania podtlenku LPG
- szacun na dzielni,
- z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
- pełny obrót wskazówki obrotomierza,
- bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu,
Wady używania podtlenku LPG
- zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
- zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
- trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
- konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja,
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.