Rap: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 7: Linia 7:
* W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone [[Group Home]] i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.
* W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone [[Group Home]] i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.


==Rap w Polsce==gggffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
==Rap w Polsce==
Muzyka czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z [[Polska|Kraju Kwitnącej Wisły]], którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.
Muzyka czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z [[Polska|Kraju Kwitnącej Wisły]], którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.fffffffffffffffffffffffffffffffff


Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie, analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.
Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie, analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


Wszystkie cepy występujące w teledyskach hiphopowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, miotają łapami przed [[kamera|kamerą]] bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzo agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.
Wszystkie cepy występujące w teledyskach hiphopffffffffffffffffffffffowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, mioffffffffffftają łapami przed fffffffffffffff[[kamera|kamerą]] bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzoffffffffffff agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.


==Siła polskiego rapu==
==Siła polskffffffifffego rapu==
[[Video:Andrzej raper żul|thumb|right|400px|Aranżacja tekstu po lewej]]
[[Video:Andrzej raper żul|thumb|right|400px|Aranżacja tekstu po lewej]]
:''Elo, Elo,Elo
:''Elo, Elo,Elo
:''Lysyn Lysyn Lysyn
:''Lysyn Lffffyffsyn Lysyn
:''Kto to czyta
:''Kto to fffffffffffffczyta
:''Ten Skufffffffówię: „to moja koleżanka”
:''Ten Skurwysyn
:''Kurwa jedzie na sankach
:''A ja mówię: „to moja koleżanka”
:''Co ty w rapie z góry?
:''Co ty w rapie z góry?
:''Nie! Ona mówi że takie chmury
:''Nie! Offfffste, wykurwiste
:''A ja ffffffffffffffffffffffff się nie boję
:''Wyjebiste, wykurwiste
:''A ja tych chmur się nie boję
:''Bo ja w rapie twardo stoję
:''Bo ja w rapie twardo stoję
:''Jestem wyjebany, jestem wykurwisty
:''Jestem wyjebany, jestem wykurwisty
Linia 31: Linia 28:
:''Jestem w Starym Tomaszowie raper
:''Jestem w Starym Tomaszowie raper
:''I chuj!
:''I chuj!
:''A co ty myślisz frajerze?
:''A co ty myślisz frajerze?f
:''Że ty jedziesz na rowerze?
:''Że ty jedziesz na rowerze?
:''Ja cię zaraz zwalę, ja cię na glebę
:''Ja cię zaraz zwalę, ja cię na glebę
:''Ja ci przyjebe
:''Ja ci przyjebe
:''Bo jestem cwany
:''Bo jestem cwanygggggggggggggg
:''Rap jest wyjebany!''
:''Rap jest wyjebany!''ggggggggggggg
:'' Joł!
:'' Joł!



Wersja z 18:38, 17 maj 2011

Rap – gatunek muzyki polegający na poddaniu się rytmowi owej muzyki i rytmicznym machanie ręką w górę i dół, jeden z elementów kultury hip-hop.

Podział

  • Polski rap polega na wariacjach wokół myśli: „yo, elo, pod blokiem ciężko jest, ziom”. Kiedy się już trochę podpasie, mówi o clubbingu, gandzi i Bolsie bez przepojki.
  • Jest też rap amerykański, w którym czarni bracia rapują o życiu na dzilce prostytutach gangsterce i o łest sajd
  • Rzuciłaś mnie, a było tak piękniehip-hopolo, kolejny polski folklor.
  • W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone Group Home i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.

==Rap w Polsce==gggffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Muzyka czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z Kraju Kwitnącej Wisły, którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.fffffffffffffffffffffffffffffffff

Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie, analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Wszystkie cepy występujące w teledyskach hiphopffffffffffffffffffffffowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, mioffffffffffftają łapami przed fffffffffffffffkamerą bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzoffffffffffff agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.

Siła polskffffffifffego rapu

thumb|right|400px|Aranżacja tekstu po lewej

Elo, Elo,Elo
Lysyn Lffffyffsyn Lysyn
Kto to fffffffffffffczyta
Ten Skufffffffówię: „to moja koleżanka”
Co ty w rapie z góry?
Nie! Offfffste, wykurwiste
A ja ffffffffffffffffffffffff się nie boję
Bo ja w rapie twardo stoję
Jestem wyjebany, jestem wykurwisty
W rapie nie ma na mnie listy
Jestem w Starym Tomaszowie raper
I chuj!
A co ty myślisz frajerze?f
Że ty jedziesz na rowerze?
Ja cię zaraz zwalę, ja cię na glebę
Ja ci przyjebe
Bo jestem cwanygggggggggggggg
Rap jest wyjebany!ggggggggggggg
Joł!

Tematyka utworów raperskich

1. Rapowanie.
2. Jak to jest dla autora być raperem i jaka to jest dla niego pasja.
3. Rymy i beaty, czyli tajniki warsztatu rapera.
4. Rapera portet własny ("Oto ja, 90 kilo żywego hiphopu")
5. Kronika towarzyska światka raperskiego (raperzy, dziennikarze, przemysł muzyczny itp)
6. Porachunki z wrogimi raperami (zawsze zwycięska dyskusja z nieobecnym adwersarzem).
7. Podkreślenie swojej miażdżącej przewagi intelektualnej ("nie podskakuj, bo cię zgładzę", "mówi tede więc zamknij gębę").
8. Przypomnienie podziału na rap prawdziwy oraz komercyjny.
9. Przypomnienie oczywistego faktu, że rap naszego autora jest najlepszy.
10. Przypomnienie oczywistego faktu, że autor jest absolutnym supersamcem.
11. Polityczny przekaz dla społeczeństwa (skrzyżowanie ambony z wiecem Samoobrony).
12. Podkreślenie poetyckiego charakteru swojej twórczości ("liryczny terrorysta", "liryczna mafia").
13. Etos osiedlowej ławki, ulicy, klatki schodowej, wycieraczki, trzepaka, śmietnika, warzywniaka, itp.
14. Etos afro-janosika ze słowiańskiego getta, uciskanego przez system, a który się wybił, pomimo trudnego, szarego :dzieciństwa.
15. Wsponienie swoich zasług wychowaczych dla trudnej młodzieży ("To że nagrywam, że daję wam wiarę we własne siły; :to znaczy tylko, że wymagam od was więcej")
16. Przeliterowanie pseudonimu artystycznego (kojarzy mi się z periodycznym przypominaniem numeru konta w Radyju).
17. Wstawki hi-tech, dowodzące wszechstronności autora ("PFK jak 2 akceleratory na Pentium")
18. Merytoryczne argumenty ("Masz jakieś wąty? Nie zrozumiałem cię, idź do ortodonty").

Cytaty raperskie pełne przesłania

  • "Jelonek bambi, Rap to nie hoop cola" O.S.T.R
  • "Wpływam na hip-hop jak Titanic na lodowiec" Abradab
  • "Jak syczące pierdnięcie z niedziewiczej dupy" Sokół
  • "Gurala bastion, liryczne szambo" Gural
  • "Która miauczy? Chciałaś kurwo pomarańczy?" Peja
  • "Czy są to moje ziomy? A więc giń skurwysynu w rzece wpierdalać glony!" OSTR
  • "Mowią na mnie zły Pomidor! Mowią na mnie dobry Pomidor! Pierdole to!". Firma
  • "To jest kryminalny rap, zajebać ci w mordę?" Firma
  • "PDG yoo wybuchowy jak niewypał" Gural
  • "Wyrucham cię w dupę jak Roman Polko" Jimson
  • "Ja to pierdole, zdejmuję kominiarę" Waszka G
  • "Chuj ci w dupę i widelec w oko" Popek
  • "Ty to Wuwua, kurwa fi, kurwa fa" Tedunio
  • "Robimy stolec stolec zdrowy nie za rzadki hardkorowy to spedalona nuta chyba osrałem se buta" Firma
  • "Xeroboj myśli, że jest niezłym ściemniaczem, można go porównać tylko z obsranym sraczem" Molesta

Przyszłość rapera

Plotka głosi, że rytuał wymachiwania rękami w nieokreślonym kierunku, o różnej prędkości oraz układanie znaków na palcach przez raperów to tak naprawdę ukryta wiadomość w języku migowym. Nie udało się jeszcze nikomu tego udowodnić, ponieważ migowi lektorzy dla głuchoniemych odchodzą do lamusa. W wyniku tego przyszłość raperów jest wątpliwa, ponieważ nie zostaną lektorami, a pozwolenie im na rozpoczęcie kariery poety byłoby zbrodnią przeciwko ludzkości i literackiemu dorobkowi ludzkiej cywilizacji.

Zobacz też

NonNews
Zobacz w NonNews temat:
Poradniki
Zobacz poradnik:

Szablon:Stubmuz