Volvo B10B: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Volvo_B10BLE|right|250px|thumb|Wersja skrócona]] |
[[Plik:Volvo_B10BLE.jpg|right|250px|thumb|Wersja skrócona]] |
||
[[Plik:Volvo_B10BLE_2x6|right|250px|thumb|Deskorolka]] |
[[Plik:Volvo_B10BLE_2x6.jpg|right|250px|thumb|Deskorolka]] |
||
{{t|Volvo B10B}}Szwedzki autobus, ale produkowany w polskiej fabryce we [[Wrocław|Wrocławiu]] lub zaraz pod nim, przez co z legendarnej szwedzkiej jakości zostało niewiele. |
{{t|Volvo B10B}}Szwedzki autobus, ale produkowany w polskiej fabryce we [[Wrocław|Wrocławiu]] lub zaraz pod nim, przez co z legendarnej szwedzkiej jakości zostało niewiele. |
Wersja z 18:27, 6 wrz 2011
Szablon:TSzwedzki autobus, ale produkowany w polskiej fabryce we Wrocławiu lub zaraz pod nim, przez co z legendarnej szwedzkiej jakości zostało niewiele.
Odmiany
Szablon:T12 metrów, niskowejściowy (coś dla babć, ale tylko przy środkowych drzwiach), ponoć może przyklękać tak nisko, że wózki dziecięce i inwalidzkie spadają z krawężnika, zanim tam wjadą.
Szablon:Tdeskorolka długości 15 metrów, w Jeleniej Górze wykurzyły resztki Ikarusów 280. Patent rewelacyjny, tym bardziej że w tym zlepku okolicznych wiosek ulice są tak szerokie, że przód i tył tego wynalazku szoruje po chodniku, a boki ocierają się o przesmyki pod wiaduktami. Pomimo ostrzeżenia o zachodzeniu co chwila przetrąca kilka samochodów i kilkunastu pieszych. We Wrocławiu zaś pomimo braku parcianej szmaty zaliczane są do autobusów przegubowych.
Cechy charakterystyczne
Nie wiadomo, od czego zależy kształt przednich świateł (raz okrągłe, a raz kwadratowe).
Często wyświetlacze zamiast na biało, są podświetlane na niebiesko, co skutecznie ogranicza czytelność zielonej mozaiki
Sporo miejsca do bawienia się we Flinstonów w deskorolkach przy środkowych drzwiach w razie zarwania podłogi