Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Autosan_H9-21.jpg|right|200px|thumb|Takie coś jeździ do dziś do każdej wiochy]]
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|250px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]]
{{t|Autosan H9}}produkt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.
{{t|Autosan H9}}produkt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.


==Wersje==
==Wersje==


{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow.
{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne


{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref>
{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref>

Wersja z 21:32, 8 wrz 2011

Takie coś jeździ do dziś do każdej wiochy
Plik:Autosan H9-35.jpg
Kiedyś było ci tego w bród...

Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.

Wersje

Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed końcem świata nierealne

Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1]

Cechy charakterystyczne

Wspinaczka przy wsiadaniu

W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)

W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna

Przypisy

  1. jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia