Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Autosan_H9-21.jpg|right|200px|thumb|Takie coś jeździ do dziś do każdej wiochy]] |
|||
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|250px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]] |
|||
{{t|Autosan H9}}produkt autobusopodobny z fabryki w Sanoku. |
{{t|Autosan H9}}produkt autobusopodobny z fabryki w Sanoku. |
||
==Wersje== |
==Wersje== |
||
{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. |
{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne |
||
{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref> |
{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref> |
Wersja z 21:32, 8 wrz 2011
Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.
Wersje
Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed końcem świata nierealne
Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1]
Cechy charakterystyczne
Wspinaczka przy wsiadaniu
W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)
W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna
Przypisy
- ↑ jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia