Tablica szkolna: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (aaaaaaaaa!) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
{{cytat|Do cholery, po co w tej szkole '''tablicę''' kupili?|Typowy nauczyciel podczas lekcji}} |
{{cytat|Do cholery, po co w tej szkole '''tablicę''' kupili?|Typowy nauczyciel podczas lekcji}} |
||
'''Tablica''' – znane narzędzie tortur. Stosuje się je w [[szkoła|Specjalnych Zakładach Karno-Opiekuńczych Łączących Analfabetów]]. Sieje postrach w parze z [[kreda|kredą]]. |
'''Tablica''' – znane narzędzie tortur. Stosuje się je w [[szkoła|Specjalnych Zakładach Karno-Opiekuńczych Łączących Analfabetów]]. Sieje postrach w parze z [[kreda|kredą]] bądź flamastrem, zależnie od daty kupna tablicy. |
||
== Zastosowanie == |
== Zastosowanie == |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* miejsce spotkań na linii uczeń – [[nauczyciel]] (''Ty, do tablicy!''); |
* miejsce spotkań na linii uczeń – [[nauczyciel]] (''Ty, do tablicy!''); |
||
* wypisywanie na niej przez belfra nieznanych, magicznych pojęć; |
* wypisywanie na niej przez belfra nieznanych, magicznych pojęć; |
||
* wypisywanie na niej przez ucznia różnych modyfikacji owych pojęć (z reguły lekcję po belfrze, podczas spotkania z nim); |
|||
* uczniowski HydePark (''Janek jezd gópji'', ''Anka to cifka''); |
* uczniowski HydePark (''Janek jezd gópji'', ''Anka to cifka''); |
||
* rzucanie nią (bywa groźne) |
* rzucanie nią (bywa groźne) lub w nią (jeszcze groźniejsze); |
||
* bezsensowne wycieranie jej po lekcji; |
* bezsensowne wycieranie jej po lekcji; |
||
* sprawdzanie umiejętności za pomocą uczniów na tablicy; |
* sprawdzanie umiejętności za pomocą uczniów na tablicy; |
Wersja z 21:21, 17 mar 2012
No to do tablicy dziarskim krokiem zmierza ochotnik numer...
- Belfer podczas lekcji
Do cholery, po co w tej szkole tablicę kupili?
- Typowy nauczyciel podczas lekcji
Tablica – znane narzędzie tortur. Stosuje się je w Specjalnych Zakładach Karno-Opiekuńczych Łączących Analfabetów. Sieje postrach w parze z kredą bądź flamastrem, zależnie od daty kupna tablicy.
Zastosowanie
- męczenie uczniów rozwiązywaniem zadań na niej;
- miejsce spotkań na linii uczeń – nauczyciel (Ty, do tablicy!);
- wypisywanie na niej przez belfra nieznanych, magicznych pojęć;
- wypisywanie na niej przez ucznia różnych modyfikacji owych pojęć (z reguły lekcję po belfrze, podczas spotkania z nim);
- uczniowski HydePark (Janek jezd gópji, Anka to cifka);
- rzucanie nią (bywa groźne) lub w nią (jeszcze groźniejsze);
- bezsensowne wycieranie jej po lekcji;
- sprawdzanie umiejętności za pomocą uczniów na tablicy;
- granie na niej w wisielca, kalambury i rebusy;
- rysowanie karykatur (pana Mirka od historii, Hanki spod okna, pana woźnego, bibliotekarki, Majli Sajrus etc.);
- rysowanie nieprzyzwoitych obrazków.