Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ponury bot (dyskusja • edycje) M (Robot wykonał kosmetyczne poprawki) |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Wersje == |
== Wersje == |
||
{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne |
*{{t|H9-21}}rozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez [[PKS|PKS-y]] w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed [[Koniec świata|końcem świata]] nierealne. |
||
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|220px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]] |
[[Plik:Autosan_H9-35.jpg|right|220px|thumb|Kiedyś było ci tego w bród...]] |
||
{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w [[deszcz]]u, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref> |
*{{t|H9-35}}wersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w [[deszcz]]u, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka<ref>Jedynie [[MZK Jelenia Góra]] przerobiło egzemplarz #662 na [[film]]y, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia</ref>. |
||
== Cechy charakterystyczne == |
== Cechy charakterystyczne == |
||
Wspinaczka przy wsiadaniu |
* Wspinaczka przy wsiadaniu. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 17:22, 1 maj 2012
Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.
Wersje
- Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow. Skasowanie przed końcem świata nierealne.
- Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1].
Cechy charakterystyczne
- Wspinaczka przy wsiadaniu.
- W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
- W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
Przypisy
- ↑ Jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia