Marynarz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to ZelDelet. Autor wycofanej wersji to 87.205.25.50.)
M (Poprawki AutoEda)
Linia 5: Linia 5:


[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]]
[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]]
==Marynarze dawniej==
== Marynarze dawniej ==
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]].
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]].


==Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]]==
== Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]] ==
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
* '''2.00''' – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt <s>pijani</s> zmęczeni.
* '''2.00''' – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt <s>pijani</s> zmęczeni.
Linia 25: Linia 25:
* '''22.00''' – [[Alkoholik|Marynarze]] idą spać.
* '''22.00''' – [[Alkoholik|Marynarze]] idą spać.


==Rodzaje marynarzy==
== Rodzaje marynarzy ==
* '''Kapitan''' – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
* '''Kapitan''' – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
* '''oficerowie''' – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
* '''oficerowie''' – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
* '''mechanicy''' – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
* '''mechanicy''' – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.


{{Stub|lud}}
{{Stub|trans}}
{{komunikacja}}
{{komunikacja}}
[[en:Sailor]]
[[en:Sailor]]

Wersja z 11:36, 6 sty 2013

Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!

Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek

Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił

Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia

Marynarz – najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.

Plik:Marynarz.jpg
Zwyczajny marynarz

Marynarze dawniej

W gospodarce Jedynego Słusznego Ustroju marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając pieniądze zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz oświaty.

Dzień życia marynarza na statku

W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.

  • 2.00 – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt pijani zmęczeni.
  • 2.30 – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
  • 3.00 – znowu wszyscy śpią.
  • 5.55 – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
  • 8.00 – wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę.
  • 9.00 – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
  • 12.00 – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
  • 13.00Obiad. Po obiedzie wiadomo... mycie pokładu.
  • 13.30 – Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji.
  • 15.00 - Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
  • 18.00 – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
  • 19.00 - Czas wolny. Wszyscy robią co chcą.
  • 20.00 – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego.
  • 22.00Marynarze idą spać.

Rodzaje marynarzy

  • Kapitan – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
  • oficerowie – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
  • mechanicy – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
  • majtkowie – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.

Szablon:Komunikacja