Deluxe Ski Jump: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Parry1993. Autor wycofanej wersji to 46.112.47.18.) |
M (Naprawa linków) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
[[Plik:Bez komentarza.png|thumb|right|250px|Zespół naukowców między innymi w ten sposób analizował przyczyny upadku [[Jan Mazoch|Jana Mazocha]]]] |
[[Plik:Bez komentarza.png|thumb|right|250px|Zespół naukowców między innymi w ten sposób analizował przyczyny upadku [[Jan Mazoch|Jana Mazocha]]]] |
||
* {{t|Deluxe Ski Jump}}nie do końca wiadomo, kiedy wyszła i czy w ogóle wyszła. Krążą o niej najróżniejsze plotki, jednak sam Jussi Koskela (twórca gry) tego nie potwierdza. |
* {{t|Deluxe Ski Jump}}nie do końca wiadomo, kiedy wyszła i czy w ogóle wyszła. Krążą o niej najróżniejsze plotki, jednak sam Jussi Koskela (twórca gry) tego nie potwierdza. |
||
* {{t|DSJ 2}}o tej wersji wiemy tylko, że istnieje. Nikt jednak, kto w nią grał, nie chce się tym chwalić ze względu na beznadziejną grafikę. Uruchamiana w [[DOS]] |
* {{t|DSJ 2}}o tej wersji wiemy tylko, że istnieje. Nikt jednak, kto w nią grał, nie chce się tym chwalić ze względu na beznadziejną grafikę. Uruchamiana w [[MS-DOS|DOSie]]. Grafika porównywalna do pierwszej części, czyli mówiąc krótko – do niczego. |
||
* {{t|DSJ 3}}najbardziej popularna część, najbardziej dopracowana. Nikt nie kupił do niej klucza aktywacyjnego, wszyscy grali z [[hack]]iem na pełną wersję. Skoczkowie po upadkach stawali natychmiast się nieruchomymi, do tego potrafili zrobić kilka frontflipów. |
* {{t|DSJ 3}}najbardziej popularna część, najbardziej dopracowana. Nikt nie kupił do niej klucza aktywacyjnego, wszyscy grali z [[hack]]iem na pełną wersję. Skoczkowie po upadkach stawali natychmiast się nieruchomymi, do tego potrafili zrobić kilka frontflipów. |
||
* {{t|DSJ 4}}najnowsza odsłona, w której są prawdziwe skocznie. Najdziwniejszą rzeczą w niej jest to, że wokół skoczni mamy śnieg, a kibice są ubrani jak na lato. Na treningu można ustawiać belkę, wiatr i jego kierunek, czego skutkiem są loty po 240–250 metrów, a czasami nawet pod 280 metrów (!!!). Osoby uzależnione od DSJ 3 w tej odsłonie spadają szybko na bulę z upadkiem. Niektórych wkurza niedopracowane lądowanie, gdyż: po pierwsze – łatwo można upaść nawet przed punktem HS, zwłaszcza w [[Bad Mitterndorf]]; po drugie: po upadku narty natychmiast nabierają prędkości o około kwintylion większej od prędkości światła. Za niektóre upadki sędziowie dawali noty po 16 punktów. 23 listopada [[Jussi Koskela]] wreszcie wydał wersję z uproszczonym lądowaniem, nowymi skoczniami oraz statystykami, gdzie można znaleźć współczynnik zgonów skoczka. |
* {{t|DSJ 4}}najnowsza odsłona, w której są prawdziwe skocznie. Najdziwniejszą rzeczą w niej jest to, że wokół skoczni mamy śnieg, a kibice są ubrani jak na lato. Na treningu można ustawiać belkę, wiatr i jego kierunek, czego skutkiem są loty po 240–250 metrów, a czasami nawet pod 280 metrów (!!!). Osoby uzależnione od DSJ 3 w tej odsłonie spadają szybko na bulę z upadkiem. Niektórych wkurza niedopracowane lądowanie, gdyż: po pierwsze – łatwo można upaść nawet przed punktem HS, zwłaszcza w [[Bad Mitterndorf]]; po drugie: po upadku narty natychmiast nabierają prędkości o około kwintylion większej od prędkości światła. Za niektóre upadki sędziowie dawali noty po 16 punktów. 23 listopada [[Jussi Koskela]] wreszcie wydał wersję z uproszczonym lądowaniem, nowymi skoczniami oraz statystykami, gdzie można znaleźć współczynnik zgonów skoczka. |
Wersja z 15:43, 31 sie 2013
O kurwa!
- Przeciętny gracz na widok grafiki Deluxe Ski Jump
E, gramy w skidżampa?
- Przeciętny uczeń podstawówki na lekcji informatyki
Deluxe Ski Jump – gra o poziomie zaawansowania grafiki odwrotnie proporcjonalnym do jej grywalności. Jeden z najpopularniejszych programów omawianych na lekcjach informatyki. Obecnie jednak jest wypierany przez inne programy użytkowe, takie jak Counter-Strike i Tibia.
Deluxe Ski Jump został rozpowszechniony głównie przez swój mały rozmiar, dzięki czemu mieścił się na dyskietkach od Rusków z bazaru. Piracenie Rozpowszechnianie gry ułatwiło również wydanie jej w Komputer Świacie Świecie. Miała też niskie wymagania sprzętowe, więc uruchamiała się na szkolnym komputerze. Głównym celem gry jest ustanowienie jak najlepszego rekordu Mateją na Słowenii. Można też ustanawiać rekordy Małyszem, jednak ta opcja jest przeznaczona tylko dla noobów. Jak donoszą amerykańscy naukowcy, na Australii można skoczyć dalej, jednak tymi plotkami nikt się nie przejmuje.
Wersje gry
- Szablon:Tnie do końca wiadomo, kiedy wyszła i czy w ogóle wyszła. Krążą o niej najróżniejsze plotki, jednak sam Jussi Koskela (twórca gry) tego nie potwierdza.
- Szablon:To tej wersji wiemy tylko, że istnieje. Nikt jednak, kto w nią grał, nie chce się tym chwalić ze względu na beznadziejną grafikę. Uruchamiana w DOSie. Grafika porównywalna do pierwszej części, czyli mówiąc krótko – do niczego.
- Szablon:Tnajbardziej popularna część, najbardziej dopracowana. Nikt nie kupił do niej klucza aktywacyjnego, wszyscy grali z hackiem na pełną wersję. Skoczkowie po upadkach stawali natychmiast się nieruchomymi, do tego potrafili zrobić kilka frontflipów.
- Szablon:Tnajnowsza odsłona, w której są prawdziwe skocznie. Najdziwniejszą rzeczą w niej jest to, że wokół skoczni mamy śnieg, a kibice są ubrani jak na lato. Na treningu można ustawiać belkę, wiatr i jego kierunek, czego skutkiem są loty po 240–250 metrów, a czasami nawet pod 280 metrów (!!!). Osoby uzależnione od DSJ 3 w tej odsłonie spadają szybko na bulę z upadkiem. Niektórych wkurza niedopracowane lądowanie, gdyż: po pierwsze – łatwo można upaść nawet przed punktem HS, zwłaszcza w Bad Mitterndorf; po drugie: po upadku narty natychmiast nabierają prędkości o około kwintylion większej od prędkości światła. Za niektóre upadki sędziowie dawali noty po 16 punktów. 23 listopada Jussi Koskela wreszcie wydał wersję z uproszczonym lądowaniem, nowymi skoczniami oraz statystykami, gdzie można znaleźć współczynnik zgonów skoczka.