Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
({{t}})
Linia 14: Linia 14:
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media-Markt]]).
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}
{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}

[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 19:59, 14 sty 2014

Plik:Tata Nano.JPG
Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.

Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch.
  • Niektóre egzemplarze mają silnik.
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.