Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
({{t}}) |
M (→Wady) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić. |
* Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić. |
||
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką. |
* Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką. |
||
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media |
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]). |
||
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani. |
||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
||
{{Motoryzacja}} |
{{Motoryzacja}} |
||
[[Kategoria:Samochody]] |
[[Kategoria:Samochody]] |
Wersja z 19:59, 14 sty 2014
Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).
Zalety
- Kosztuje tyle co Maluch.
- Niektóre egzemplarze mają silnik.
- Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
Wady
- Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
- Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
- Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
- Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
- Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
- Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.