Mega Man 2: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Już ten stub nie musi reklamować) |
|||
Linia 33: | Linia 33: | ||
*{{t|Item 3}}kolejny łazik księżycowy, tym razem do chodzenia po ścianach. Co ciekawe, jest inteligentniejszy niż większość broni. Wydobywany jak Time Stopper. |
*{{t|Item 3}}kolejny łazik księżycowy, tym razem do chodzenia po ścianach. Co ciekawe, jest inteligentniejszy niż większość broni. Wydobywany jak Time Stopper. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
||
{{stub|gry}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 17:11, 31 maj 2014
Szablon:Tkolejna część gry z serii klasycznego Mega Mana. Tak samo, jak poprzednik, produkt firmy Capcom na Famicoma opowiadający o Nie do Końca Wielkim Przedwiecznym rozwalającym swoich robobraci i ratującym świat przed emerytem.
O grze
Mega Man, skroiwszy maszynki Wilego, odebrał od niego przysięgę, że nie będzie więcej złoczynił. Jak prawdziwy złoczyńca, oczywiście skłamał, uciekł i ponowił plany zawładnięcia światem z nowymi 8 robocikami, nowym UFO i większym zamkiem z tajną skrytką. Wyszły też na jaw zaskakujące fakty: staruszek z UFO nie jest kosmitą!
Frajerzy do obicia
- Szablon:Twielki wiatrak skrzyżowany z samolotem, przez co nie umie latać. Dmucha w nas chmurkami Bóg wie z czego zrobionymi. Jest słabszy niż jego własny poziom (który jest na poziomie trudności Japończyka). Nie lubi liści.
- Szablon:Trobotnik z fabryki zębatek, w której pracują jakieś pajace, włączając jego. Jedna z map na której potrzebna jest nieskończoność bezsensownych skoków. Ciska w nas OP zębatkami, którymi można rzucać w 8 stron, a poza tym są słabością 4 bossów. Słabo mu na widok bumerangów i własnego metalu.
- Szablon:Tsiła, wytrzymałość i mądrość kawałka drewna, z którego jest zrobiony. Całą mapę idziemy po jakiejś dżungli łojąc zwierzątka[1], by potem liście jakieś nas przykryły. Słaby na cięcie i ciepło.
- Szablon:Trobi w jakiejś hucie koło wulkanu z mnóstwem latającego gówna. Zapalniczka słaba na bąble.
- Szablon:Tślepy entuzjasta bumerangów[2], laserów z opcją 1-hit KO i kopii Proto Mana. Podczas walki często biega w ścianie i bardzo wysoko skacze. Kiedy włączymy smugi cudownym sposobem wzrok mu wraca i widzi, że w jego kierunku leci bomba.
- Szablon:Tnurek głębinowy lubiący kolce na suficie. A tu na złość wszędzie woda i księżycowa grawitacja! W jego poziomie znów występują zwierzęta[3] i mini-UFO z kolcami. Na szczęście jest słaby jak bąbelki którymi strzela z głowy. Rdzewieje od metalu.
- Szablon:Tbardzo lubi światło i z tego powodu upodobał sobie ciemną kopalnię śliskich kryształów. Ale ją oświetlił! Jego świecące umiejętności tak cię oświecą, że ze wstydu zatrzymasz się w miejscu, a on będzie miał czas, żeby chybić strzelając w ciebie futurystyczną śrutówką. Kolejny słaby na metal.
- Szablon:Twkurzający jak muzyczka w jego poziomie. Strzela w nas bombami przyklejającymi się do ścian. W jego poziomie jest drabina do kosmicznej próżni, w której go spotkamy. Wynika to z tego, że jest wrażliwy na powietrze.
- Szablon:Tpierwszy robocik prywatnej ochrony Wilego w dwójce. Strzela w nas ogniem, ogniem i jeszcze raz dziurami.
- Szablon:Twielki myślący pokoik z kwadracikami, które po połączeniu się tworzą armię latających sześcianów
niewrażliwych na żadną dostępną broń. Wiej!słabymi na cokolwiek masz. - Szablon:Twystępuje
na farmie kolcóww ściekach z wielorybami mającymi funkcję 1-hit KO. strzela w nas kulkami, Metami i nie lubi bumerangów. - Szablon:T6 alarmów za ściankami łamalnymi Crash Bomberem, na co też są wrażliwe. Zwykle
noobygracze[4] po rozwaleniu wszystkich ścianek ragequitują, bo zauważają, że zabrakło im amunicji. - Szablon:Tw tym poziomie są kolumny tępiące do kopii pierwszych 8 bossów, nie dropiącymi broni, ale apteczki. Po zgnojeniu ich jeszcze raz udajemy się na walkę z 2 wielkimi cosiami strzelającymi wielkimi kulkami. Po przegranej Wily ucieka w głębiny swego zameczku.
- Szablon:Tjaskinia pełna kwasów z drzwiami do walki w próżni z kosmitą, którego jedyną słabością są bąbelki. Po wygranej okazuje się, że... To było kłamstwo! Wily siedzi po prawej, próżnia to projekcja, a kosmita to tylko alarmik strzelający kulkami! Czyli kosmici nie istnieją!
Moce do zdobycia
- Szablon:Tpo raz pierwszy pojawiła się w Mega Manie ładowalna broń - kulki ognia, które nie mogą nic podpalić. Wymaga obicia Heat Mana.
- Szablon:Tpo walnięciu mocy Air Manowi otrzymujemy broń tak słabą jak on - miotanie trzech chmurek do góry z wkurzającym dźwiękiem.
- Szablon:Tkółko z liści absorbujące jedno uderzenie niekontaktowe. Po aktywowaniu broń nie pozwala na chodzenie lub wspinaczkę po drabinach. Zdobywane po przepołowieniu Wood Mana.
- Szablon:Tniestety, nic tylko słabiutki bąbelek pełznący po podłodze. A jak Bubble Man, któremu rąbiemy to coś, wprawiał go w ruch skokowy, tego nie wie nikt. Przez Pro używane do wykrywania pułapek typu dziura w podłodze.
- Szablon:Tnie oszukujmy się, to żaden bumerang, nawet do ciebie nie wróci. I co ten świętej pamięci Quick Man nam wcisnął?
- Szablon:Tprzydatny do przechodzenia przez tor Quick Mana, jego obicia i niczego więcej. Po prostu zatrzymujesz czas i dopóki amunicja ci się nie skończy, nie możesz tego przerwać albo nawet zmienić broni. Spadek po Flash Manie.
- Szablon:Tspecjalny wynalazek na wkurzające poziomy - metalowe zębatki lecące w 8 stron świata, zużywające przy jednym strzale ⅓ piksela amunicji i prawdopodobnie najbardziej OP broń w grze. Aby to zdobyć, trzeba rozwalić Metal Manowi fabrykę.
- Szablon:Tmalutka bomba samoprzylepna żrąca w amunicji, rozwalająca ścianki i wkurzająca w użyciu[5]. Zdobywana po walnięciu Crash Mana.
- Szablon:Tspecjalna maszynka do latania na ograniczoną odległość[6] mogąca pojawić się tylko 3 razy używana do pokonywania wkurzających przejść. W zestawie z Atomic Fire'em.
- Szablon:Tprototyp Rusha, psa Mega Mana, czyli deska lecąca do przodu dopóki jest amunicja. W promocji dołączona do Air Shootera.
- Szablon:Tkolejny łazik księżycowy, tym razem do chodzenia po ścianach. Co ciekawe, jest inteligentniejszy niż większość broni. Wydobywany jak Time Stopper.