Hipermarket: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (poprawienie linku)
M
Linia 1: Linia 1:
'''Hipermarket''' – duża wersja [[sklepik osiedlowy|sklepiku osiedlowego]], wzbogacona o kasy w dużej ilości, tysiące wózków sklepowych, atrapy kamer i detektywów sklepowych. W celu przyciągnięcia klienta szefostwo hipermarketów organizuje różne nęcące promocje typy „Kup 20 paczek herbatników i wygraj samochód”.
'''Hipermarket''' – duża wersja [[sklepik osiedlowy|sklepiku osiedlowego]], wzbogacona o kasy w dużej ilości, tysiące wózków sklepowych, atrapy kamer i detektywów sklepowych. W celu przyciągnięcia klienta szefostwo hipermarketów organizuje różne nęcące promocje typu „Kup 20 paczek herbatników i wygraj samochód”.


Każdego dnia w hipermarkecie na potencjalnego usługobiorcę czeka ogromna liczba degustacji, oczywiście całkowicie darmowych, opartych na produktach ze zbliżającym się upływem terminu ważności. Hipermarkety oferują kuszące obniżki cen np. „Kup 12 paczek chusteczek w cenie 13”.
Każdego dnia w hipermarkecie na potencjalnego usługobiorcę czeka ogromna liczba degustacji, oczywiście całkowicie darmowych, opartych na produktach ze zbliżającym się upływem terminu ważności. Hipermarkety oferują kuszące obniżki cen np. „Kup 12 paczek chusteczek w cenie 13”.
Linia 6: Linia 6:


Do najpopularniejszych sieci marketów należą [[Biedronka]], [[Tesco]] oraz [[Minimal]]. Pierwszy z nich oferuje najkorzystniejsze ceny, ze względu na wysokie stężenie trocin i pierza w oferowanych produktach.
Do najpopularniejszych sieci marketów należą [[Biedronka]], [[Tesco]] oraz [[Minimal]]. Pierwszy z nich oferuje najkorzystniejsze ceny, ze względu na wysokie stężenie trocin i pierza w oferowanych produktach.

Polską stolicą hipermarktów jest oczywiście [[Szczecin]], w którym jest ich obecnie 7645 (liczba ta nadal rośnie).


[[Kategoria:Obiekty budowlane]]
[[Kategoria:Obiekty budowlane]]

Wersja z 11:56, 4 wrz 2006

Hipermarket – duża wersja sklepiku osiedlowego, wzbogacona o kasy w dużej ilości, tysiące wózków sklepowych, atrapy kamer i detektywów sklepowych. W celu przyciągnięcia klienta szefostwo hipermarketów organizuje różne nęcące promocje typu „Kup 20 paczek herbatników i wygraj samochód”.

Każdego dnia w hipermarkecie na potencjalnego usługobiorcę czeka ogromna liczba degustacji, oczywiście całkowicie darmowych, opartych na produktach ze zbliżającym się upływem terminu ważności. Hipermarkety oferują kuszące obniżki cen np. „Kup 12 paczek chusteczek w cenie 13”.

Na każdego klienta czekają także liczne gratisy, objawiające się dodawaniem 20 ml wody do litra napoju owocowego.

Do najpopularniejszych sieci marketów należą Biedronka, Tesco oraz Minimal. Pierwszy z nich oferuje najkorzystniejsze ceny, ze względu na wysokie stężenie trocin i pierza w oferowanych produktach.

Polską stolicą hipermarktów jest oczywiście Szczecin, w którym jest ich obecnie 7645 (liczba ta nadal rośnie).