Wojna kebabowa: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
Polskacafe (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa AnonimowyNonsensopedysta; przywrócono ostatnią wersję autorstwa LecęjakMagik.) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* [[Mahomet]] |
* [[Mahomet]] |
||
* [[Allah]] |
* [[Allah]] |
||
⚫ | |||
|siły lewa = |
|siły lewa = |
||
* Patrioci |
* Patrioci |
||
Linia 26: | Linia 27: | ||
* Tunezyjczycy |
* Tunezyjczycy |
||
* Producenci kebabów |
* Producenci kebabów |
||
⚫ | |||
|straty lewa = |
|straty lewa = |
||
* Śmierć Daniela |
* Śmierć Daniela |
||
Linia 59: | Linia 59: | ||
Wojna zakończyła się klęską chrześcijan. Wykazała niedowład w zaopatrzeniu wojsk i zacofanie technologiczne, ale udowodniła duże zdolności mobilizacyjne Polaków. |
Wojna zakończyła się klęską chrześcijan. Wykazała niedowład w zaopatrzeniu wojsk i zacofanie technologiczne, ale udowodniła duże zdolności mobilizacyjne Polaków. |
||
W IV Rzeczpospolitej rozpoczęły się żarliwe dyskusje w mediach, których tematem był rozrost Arabów. Zdaniem socjologów wojna kebabowa może doprowadzić do powstania nowego społeczeństwa opartego na niechęci do baraniny i gloryfikacji rasy sebiksowej, |
W IV Rzeczpospolitej rozpoczęły się żarliwe dyskusje w mediach, których tematem był rozrost Arabów. Zdaniem socjologów wojna kebabowa może doprowadzić do powstania nowego społeczeństwa opartego na niechęci do baraniny i gloryfikacji rasy sebiksowej, gloryfikującą wieprzowinę. |
||
[[Kategoria:Wojny]] |
[[Kategoria:Wojny]] |
Wersja z 16:23, 4 sty 2017
Wojna kebabowa | |
---|---|
Konflikt | Sprzeczka pomiędzy polskimi patriotami a policją i Arabami |
Data | 31 grudnia 2016 |
Miejsce | Ełk |
Wynik | Przegrana patriotów |
Strony | |
|
|
Dowódcy | |
Siły | |
|
|
Straty | |
|
|
Wojna kebabowa – pierwsze starcie zbrojne pomiędzy Polakami a Arabami, które wybuchło w Ełku 31 grudnia 2016 roku.
Bezpośrednią przyczyną była tzw. prowokacja tunezyjska spod Prince Kebab, kiedy to dwóch patriotów zauważyła dwa granaty typu Coca-Cola. Jeden z dresików, nazywany przez kolegę Danielem, wyniósł broń poza bar. Zaraz potem wybiegł za bohaterem Tunezyjczyk i Algierczyk. Tunezyjczyk uzbrojony w nóż „przypadkiem” nadział nim dwa razy nie baraninę, a Daniela. Kiedy imigranci wrócili do mięsa, to drugi z Polaków dał się sprowokować i wrzucił racę.
Zaraz po zamordowaniu Polaka mieszkańcy Ełku wyszli na ulicę, uzbrojeni w pałki teleskopowe (sztuk 1), race (sztuk 2137), petardy (sztuk 666), kamienie (sztuk 88) i bluzy z kotwicą powstańczą (sztuk 1944). 13 Dywizja Sebiksów Wyklętych przyjmowała każdego Polaka w swój szereg. Wystarczyło tylko wyrecytować wierszyk: Tu jest Polska, nie Bruksela. Kto petardą w lokal strzela, między żebra kosę zbiera. Po drugiej stronie barykady stanęła policja, która zawarła sojusz z Algierczykiem.
2 stycznia o godzinie 13 policja użyła gazu łzawiącego i zatrzymała dowódcę ukrywającego się pod pseudonimem Seba. Żołnierze Seby złożyli kapitulację i wycofały się z dwóch budek z kebabami.
Wojna trwała zaledwie dwie doby, ale zapisała się w historii jako pierwszy w XXI wieku konflikt zbrojny pomiędzy wyznawcami Allaha a wyznawcami Chrystusa, Jana Pawła II i Pileckiego.
Lista bitew
- Bitwa pod Prince Kebab (31 grudnia-1 stycznia);
- Bitwa pod Radiowozem pana Wiesia (1 stycznia);
- Bitwa pod drugim barem Algierczyka (1 stycznia);
- Bitwa w mieszkaniu dziewczyny Tunezyjczyka (3 stycznia);
- Bitwa pod butikiem dziewczyny Tunezyjczyka (3 stycznia).
Konsekwencje
Starcie prawdopodobnie stanie się przyczyną totalnej wojny pomiędzy IV Rzeczpospolitą a Odrodzonym Imperium Osmańskim wspieranym przez siły arabskie.
Wojna zakończyła się klęską chrześcijan. Wykazała niedowład w zaopatrzeniu wojsk i zacofanie technologiczne, ale udowodniła duże zdolności mobilizacyjne Polaków.
W IV Rzeczpospolitej rozpoczęły się żarliwe dyskusje w mediach, których tematem był rozrost Arabów. Zdaniem socjologów wojna kebabowa może doprowadzić do powstania nowego społeczeństwa opartego na niechęci do baraniny i gloryfikacji rasy sebiksowej, gloryfikującą wieprzowinę.