Technos Samurai: Różnice pomiędzy wersjami
M (Naprawa linków) |
M (bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Technos Samurai''' – jeszcze jedna chodzona nawalanka firmy [[Technos Japan Corporation|Technos]] na konsole [[Nintendo Entertainment System|NES]]<ref>Czyli u nas [[Pegasus]]</ref>. Twórcy już najwyraźniej nie mieli pomysłu na dobrą grę, więc podmienili tylko scenerię i postacie z [[River City Ransom]], zmieniając wszystko na styl ''samurajski'' i dodając wszystkim bohaterom długie włosy spięte w kucyk. |
|||
==Ogólne== |
== Ogólne == |
||
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze. |
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze. |
||
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była...</ref> u fanów prymitywnych [[MMORPG]]–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u [[Dziecko|dzieci]], nie można przepuścić pieniędzy na [[seks|plebejskie uciechy]]. |
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była...</ref> u fanów prymitywnych [[MMORPG]]–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u [[Dziecko|dzieci]], nie można przepuścić pieniędzy na [[seks|plebejskie uciechy]]. |
||
==Multi== |
== Multi == |
||
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki: |
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki: |
||
* |
* '''mode 1''' – nie możesz zrobić krzywdy drugiemu graczowi, chyba, że rzucisz w nim jakimś przedmiotem (bądź przeciwnikiem); |
||
* |
* '''mode 2''' – możesz ''przypadkowo'' zranić towarzysza źle wymierzonym ciosem; |
||
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada<ref>Częściej jednak pada</ref> sterowanie naszym kompanem przejmuje < |
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada<ref>Częściej jednak pada</ref> sterowanie naszym kompanem przejmuje <del>komputer</del> konsola. Niestety [[sztuczna inteligencja|AI]] jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za ''niepełnosprytne''. |
||
Zaimpletowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję [[Japonia|konsoli]] [[Stany Zjednoczone Ameryki|NES]]. |
Zaimpletowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję [[Japonia|konsoli]] [[Stany Zjednoczone Ameryki|NES]]. |
Wersja z 22:19, 15 lut 2017
Technos Samurai – jeszcze jedna chodzona nawalanka firmy Technos na konsole NES[1]. Twórcy już najwyraźniej nie mieli pomysłu na dobrą grę, więc podmienili tylko scenerię i postacie z River City Ransom, zmieniając wszystko na styl samurajski i dodając wszystkim bohaterom długie włosy spięte w kucyk.
Ogólne
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na kaca) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu tego złego. Daje to nam pretekst do zrobienia kuku wszystkim, którzy staną nam na drodze.
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna[2] u fanów prymitywnych MMORPG–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u dzieci, nie można przepuścić pieniędzy na plebejskie uciechy.
Multi
W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki:
- mode 1 – nie możesz zrobić krzywdy drugiemu graczowi, chyba, że rzucisz w nim jakimś przedmiotem (bądź przeciwnikiem);
- mode 2 – możesz przypadkowo zranić towarzysza źle wymierzonym ciosem;
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada[3] sterowanie naszym kompanem przejmuje komputer konsola. Niestety AI jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za niepełnosprytne.
Zaimpletowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję konsoli NES.