111A: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Józef Piłsudski przeniósł stronę 111A do Użytkownik:Pan Pomarańcza/brudnopis)
Linia 1: Linia 1:
'''111A''' – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu <del>żydów dla Auschwitz</del> nieszczęśników jakimi są pasażerowie [[PKP]] [[Intercity]] i innych [[PolRegio|Przewozów Regionalnych]]. Obecnie najliczniejszy typ wagonów <del>do przewozu bydła</del> pasażerskich ze względów [[Komunizm|historycznych]]. Co najgorsze istnieje całkiem sporo odmian tego szajsu.
'''111A''' – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu <del>bydła</del> nieszczęśników jakimi są pasażerowie [[PKP]] [[Intercity]] i innych [[PolRegio|Przewozów Regionalnych]]. Obecnie najliczniejszy typ wagonów pasażerskich ze względów [[Komunizm|historycznych]].
== Konstrukcja ==
== Konstrukcja ==
Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek [[Komunizm|wyzwolonego ludu pracowniczego]] z dodatkiem kilku kabli czegoś co miało udawać wentylatory i porcelanowego kibla który katapultuje [[Gówno|wszystko]] na tory. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)<ref>Którego nikt już nie używa i które jest już dawno przestarzałe</ref> i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Posiada 10 okien przez które c{{cenzura3}}a widać bo wieczniezasprejowane albo uwalone rozbitymi insektami.
Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek [[Komunizm|wyzwolonego ludu pracowniczego]] z dodatkiem kilku kabli i czegoś co miało udawać wentylatory. 111A wyposażone są w porcelanowy kibel który katapultuje [[Gówno|wszystko]] na tory a co za tym idzie generuje smród. Właśnie dlatego często podróż umilają pasażerom karaluchy które lubią wyłazić podczas jazdy w tunelu. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)<ref>Którego nikt już nie używa i które jest już dawno przestarzałe</ref> i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Wagony tego typu mają aż 10 okien<ref>Które mają zastąpić zepsutą klimatyzację ale i tak nie spełniają swojej roli ponieważ zalepionegumą, sprejem i wszelkiego rodzaju insektami które rozbiły się o jadący pociąg</ref> które lubią wypadać podczas jazdy.
== Odmiany ==
== Odmiany ==
W czasie produkcji sprytni polscy inżynierowie wymyślali coraz to więcej mechanizmów. No a szkoda by było gdyby wszystkie marnowały się w wagonowni więc zaczęto je montować do wagonów. Był z tego taki bajzel, że postanowiono wprowadzić nowe oznaczenia.
Co ciekawe w dawnej Polsce gdy dawny Minister Transportu ujrzał te "cudo" uznał, że jest to tak dobra konstrukcja, że musi tego być więcej. '''No i jest'''
* '''111A''' – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych.
* '''111A''' – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych.
* '''111Ab''' – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał.
* '''111Ab''' – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał.

Wersja z 15:51, 7 lip 2019

111A – Drugo klasowe pudło z przedziałami do przewozu bydła nieszczęśników jakimi są pasażerowie PKP Intercity i innych Przewozów Regionalnych. Obecnie najliczniejszy typ wagonów pasażerskich ze względów historycznych.

Konstrukcja

Wagon ten to w zasadzie kilka blach zespawanych w całość za pomocą rączek wyzwolonego ludu pracowniczego z dodatkiem kilku kabli i czegoś co miało udawać wentylatory. 111A wyposażone są w porcelanowy kibel który katapultuje wszystko na tory a co za tym idzie generuje smród. Właśnie dlatego często podróż umilają pasażerom karaluchy które lubią wyłazić podczas jazdy w tunelu. Dodatkową atrakcją jest ogrzewanie parowe(!!!)[1] i elektryczne które albo nie działa albo działa za mocno. Wagony tego typu mają aż 10 okien[2] które lubią wypadać podczas jazdy.

Odmiany

W czasie produkcji sprytni polscy inżynierowie wymyślali coraz to więcej mechanizmów. No a szkoda by było gdyby wszystkie marnowały się w wagonowni więc zaczęto je montować do wagonów. Był z tego taki bajzel, że postanowiono wprowadzić nowe oznaczenia.

  • 111A – Podstawa do konstrukcji następnych typów najbardziej szare ze wszystkich bo nie posiada żadnych cech szczególnych.
  • 111Ab – Musieli jakoś odróżnić ten typ od poprzedniego chociaż różnił się tylko tym, że wyjeżdżał do Niemiec. i Tak zgadliście następny typ będzie się nazywał.
  • 111Ac – Inżynierowie skapnęli się, że nie potrzebujemy w wagonach ekspresowych ogrzewania parowego i zostawili tylko elektryczne które szło prosto z trakcji.
  • 111Ad – Niby nie istnieje a jednak.
  • 111Af – Jedyny wagon tej odmiany został wyprodukowany w 1974 na potrzeby ekspresu Odra, posiadał "Ogrzewanie elektryczne nawiewne dwukanałowe". A poza tym prototyp.
  • 111Ag – Chyba zmienili inżynierów bo zów jest ogrzewanie parowe. Średniak bo nie ma nic szczególnego do zaoferowania, poza tym, że ma nazwę pierwiastka i jest pierwszym wyprodukowanym w Pyrlandii. Lecimy dalej.
  • 111AhAhh i Ohh Nie tak naprawdę kolejny średniak. Następny!
  • 111Ap – Pierwsza seria z dachem waflowanym ryflowanym który nie wiadomo czemu miał służyć.
  • 111Ar – Znowu ogrzewanie tylko elektryczne i w dodatku nowe wózki.

Przypisy

  1. Którego nikt już nie używa i które jest już dawno przestarzałe
  2. Które mają zastąpić zepsutą klimatyzację ale i tak nie spełniają swojej roli ponieważ zalepione są gumą, sprejem i wszelkiego rodzaju insektami które rozbiły się o jadący pociąg