Muzyka (przedmiot szkolny): Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 81.190.237.246; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Expert3222.) Znacznik: rewert |
Znaczniki: mobilna mobilna www |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* Sztuka rysowania <del>esów i floresów</del> klucza wiolinowego oraz <del>nosa [[Myszka Miki|myszki Miki]]</del> nut; |
* Sztuka rysowania <del>esów i floresów</del> klucza wiolinowego oraz <del>nosa [[Myszka Miki|myszki Miki]]</del> nut; |
||
* ''Do, re, mi, fasola, si, doooo'' – nauka niefałszowania. |
* ''Do, re, mi, fasola, si, doooo'' – nauka niefałszowania. |
||
==Nauka gry na flecie== |
|||
Jedna z tortur stosowanych przez nauczycielkę. Uczniowie dmuchają w drewniane ''instrumenty'' z czasów p.n.e, z których dobywa się przeraźliwy pisk. Skutkiem słuchania tego pisku jest: |
|||
* Ogłuchnięcie |
|||
* Odpadnięcie uszu |
|||
* Wybuch głowy |
|||
* Dezintegracja |
|||
* Migrena |
|||
* Zapalenie ucha środkowego |
|||
* Krawienie mózgu |
|||
* Trauma |
|||
* Zespół stresu pourazowego |
|||
* Astma |
|||
* Autyzm |
|||
* [[Bomblica]] |
|||
* Złamanie kręgosupa w 88,8 miejscach |
|||
* Ból dupy |
|||
* Mania prześladowcza |
|||
* Schizofremia |
|||
== Muzyka, a kultura == |
== Muzyka, a kultura == |
Wersja z 13:10, 14 gru 2019
Muzyka – jedna z największych tortur szkolnych. Jest to nauka o nutach, składzie orkiestr, pojęciach muzycznych i o epokach – jednym słowem niepotrzebne bzdety. Co prawda, sposób odbierania tego przedmiotu przez ucznia w dużym stopniu zależy od nauczyciela, bądź nauczycielki. Niestety, w bardzo wielu przypadkach są to chore na umyśle fanki muzyki klasycznej starające się wcisnąć Beethovena, Chopina, Moniuszkę i innych kompozytorów do każdego tematu. Wielu uczniów może także mieć traumatyczne wspomnienia po słuchaniu arii operowych na starych głośnikach oraz wtórującej im starej nauczycielce. Pochodnym przedmiotem muzyki i plastyki są zajęcia artystyczne – nowy wymysł pani Hall.
Znany zakres materiału
- Muzyka absolutna, muzyka nieabsolutna (czy jakaśtam);
- Fryderyk Chopin;
- Wszelkie epoki, w szczególności romantyzm F. Chopina;
- Muzyka rozrywkowa „bigbit” (inaczej wiocha polska lat 70.);
- Wszystko o operze, zwróciwszy szczególną uwagę na różnice między nią, a operetką;
- A także Fryderyk Chopin;
- Nauka tekstów różnych piosenek (żeby to tylko był Mazurek Dąbrowskiego i ew. hymn szkoły, a nie jakieś przedwojenne bity);
- Sztuka rysowania
esów i floresówklucza wiolinowego oraznosa myszki Mikinut; - Do, re, mi, fasola, si, doooo – nauka niefałszowania.
Nauka gry na flecie
Jedna z tortur stosowanych przez nauczycielkę. Uczniowie dmuchają w drewniane instrumenty z czasów p.n.e, z których dobywa się przeraźliwy pisk. Skutkiem słuchania tego pisku jest:
- Ogłuchnięcie
- Odpadnięcie uszu
- Wybuch głowy
- Dezintegracja
- Migrena
- Zapalenie ucha środkowego
- Krawienie mózgu
- Trauma
- Zespół stresu pourazowego
- Astma
- Autyzm
- Bomblica
- Złamanie kręgosupa w 88,8 miejscach
- Ból dupy
- Mania prześladowcza
- Schizofremia
Muzyka, a kultura
Zdarza się, że muzyka jest rozumiana jako wszechstronna edukacja kulturalna. W związku z tym, lekcje owego przedmiotu wiążą się z dużym ochrzanem za spóźnienia, czy też wieloma uwagami za nieuważanie na lekcji. W takich przypadkach zostaniesz okrzyknięty efektem bezstresowego wychowania i do szkoły będą musieli się pofatygować Twoi rodzice.