Jazz Jackrabbit 2: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Zobacz też: +link) |
M (nowa sekcja) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
||
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując program '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując program '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
||
'''Jazz Jackrabbit 2''' |
'''Jazz Jackrabbit 2''' – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. {{CURRENTYEAR}}, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem. |
||
== Pochodzenie nazwy == |
|||
== Opis, rozgrywka i inne pierdoły == |
|||
Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów: |
|||
* '''Jazz''', z ang. ''mordowanie'' – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze; |
|||
* '''Jack''', z ang. ''jęk'' – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu; |
|||
* '''Rabbit''', z ang. ''królik'' – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi. |
|||
== Opis == |
|||
=== Postaci === |
=== Postaci === |
||
[[Plik:Króliki w JJ2.png|thumb|Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!]] |
[[Plik:Króliki w JJ2.png|thumb|Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!]] |
||
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.<br>Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych. |
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.<br>Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych. |
||
=== Rozgrywka === |
=== Rozgrywka === |
||
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. |
|||
Nauka mordowania królików. |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 17:22, 23 lut 2020
HEJ, RETROMANIAKU!
Ta gra najprawdopodobniej ma więcej lat niż ty i wszyscy twoi znajomi.
Jeżeli jeszcze nie zniechęciła cię grafika, odkurz Pegasusa i czytaj ten artykuł.
|
Myśl kreatywnie, śmieciu.
- Instrukcja korzystania z programu Jazz Jackrabbit 2
Celem jesteś i w cel się obrócisz.
- Biblia podsumowując program Jazz Jackrabbit 2
Jazz Jackrabbit 2 – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. 2024, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.
Pochodzenie nazwy
Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:
- Jazz, z ang. mordowanie – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
- Jack, z ang. jęk – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
- Rabbit, z ang. królik – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.
Opis
Postaci
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez Buszmenów, sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.
Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych.
Rozgrywka
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików.
Zobacz też
Przypisy