Jazz Jackrabbit 2: Różnice pomiędzy wersjami
M (drobne techniczne) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (red.) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Haha, patrz jak oberwał!]] |
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Haha, patrz jak oberwał!]] |
||
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
||
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując < |
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując <del>życie królików</del> program '''Jazz Jackrabbit 2'''}} |
||
'''Jazz Jackrabbit 2''' – popularny program taktyczno-myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w |
'''Jazz Jackrabbit 2''' – popularny program taktyczno-myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w tratowaniu [[królik]]ów. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego [[Ludzkość|ludzkości]] – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. [[{{CURRENTYEAR}}]], [[Polacy|polska drużyna]] jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem. |
||
== Pochodzenie nazwy == |
== Pochodzenie nazwy == |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
== Opis == |
== Opis == |
||
=== Postaci === |
=== Postaci === |
||
⚫ | Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych. |
||
[[Plik:Króliki w JJ2.png|thumb|Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!]] |
|||
⚫ | Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych |
||
=== Rozgrywka === |
=== Rozgrywka === |
||
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, umiejętności kulinarne. |
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, [[Sztuka kulinarna|umiejętności kulinarne]]. |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 21:07, 23 lut 2020
HEJ, RETROMANIAKU!
Ta gra najprawdopodobniej ma więcej lat niż ty i wszyscy twoi znajomi.
Jeżeli jeszcze nie zniechęciła cię grafika, odkurz Pegasusa i czytaj ten artykuł.
|
Myśl kreatywnie, śmieciu.
- Instrukcja korzystania z programu Jazz Jackrabbit 2
Celem jesteś i w cel się obrócisz.
- Biblia podsumowując
życie królikówprogram Jazz Jackrabbit 2
Jazz Jackrabbit 2 – popularny program taktyczno-myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w tratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. 2024, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.
Pochodzenie nazwy
Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:
- Jazz, z ang. mordowanie – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
- Jack, z ang. jęk – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
- Rabbit, z ang. królik – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.
Opis
Postaci
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez Buszmenów, sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.
Rozgrywka
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, umiejętności kulinarne.