Hellena: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (z cyklu jak nie linkować) |
(→Smaki: oranżada party gwiazda każdej imprezy) Znacznik: edytor wizualny |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* '''Limonka''' – najnowszy smak, rarytas wyprodukowany specjalnie dla koneserów alkoholu. Tu sytuacja jest odwrotna – tysiące palet tego napoju zalała polskie sklepy spożywcze, przez co coraz trudniej zakupić inny smak. |
* '''Limonka''' – najnowszy smak, rarytas wyprodukowany specjalnie dla koneserów alkoholu. Tu sytuacja jest odwrotna – tysiące palet tego napoju zalała polskie sklepy spożywcze, przez co coraz trudniej zakupić inny smak. |
||
* '''YO!''' – limitowany smak, taki sam jak wszystkie wyżej wymienione z innym opakowaniem, do dostania w Tesco za 9,99. |
* '''YO!''' – limitowany smak, taki sam jak wszystkie wyżej wymienione z innym opakowaniem, do dostania w Tesco za 9,99. |
||
* Oranżada Party - i tak nikt nie będzie o tym smaku pamiętać. |
|||
== Technika picia == |
== Technika picia == |
Wersja z 15:27, 31 gru 2020
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Hellena S.A. – doskonale znana w Polsce i okolicach firma produkująca napoje gazowane, które składają się przynajmniej w 50% z gazu.
Smaki
- Czerwony – każdy koneser wie, że czerwona Hellena to dobra Hellena. Równocześnie warto zauważyć, że jest to najczęściej występujący kolor tego zacnego napoju.
- Biała – najdelikatniejszy smak i aromat powodują, że różni się od czerwonej jedynie kolorem i natężeniem gazu. Z rzadka spotykana i ogólnie mało dostępna. Najwybitniejsi znawcy Helleny cenią ją bardzo wysoko.
- Żółta – najmarniejsza z Hellen, słaba, nisko gazowana i ogólnie pija ją tylko ci, którzy się nie znają na Hellenie.
- Zielona – lemon limited edition. Tylko najstarsi koneserzy widzieli ją w realu i są to niepotwierdzone plotki. W stolicy pojawiły się o złotówkę droższe od swych sióstr zielone piękności. Ponoć pochodzą z partii eksportowej tegoż nektaru na Marsa.
- Tonic – kryptyda wśród smaków Helleny, niby w sprzedaży jest, lecz nikt jej nie widział.
- Limonka – najnowszy smak, rarytas wyprodukowany specjalnie dla koneserów alkoholu. Tu sytuacja jest odwrotna – tysiące palet tego napoju zalała polskie sklepy spożywcze, przez co coraz trudniej zakupić inny smak.
- YO! – limitowany smak, taki sam jak wszystkie wyżej wymienione z innym opakowaniem, do dostania w Tesco za 9,99.
- Oranżada Party - i tak nikt nie będzie o tym smaku pamiętać.
Technika picia
Hellenę należy pić na raz, bez zostawiania otwartej na dłużej niż 3 godziny, gdyż traci wartości odżywcze i poziom nasycenia gazu.
Rynek
Na starych dobrych plakietkach na Hellenie było dokładnie napisane Podbija rynki USA i Kanady. Od 2007 napis ten zniknął – widocznie napój podbił już do końca rynki tych krajów i trzyma tam absolutny monopol.
Grupa społeczna najchętniej sięgająca po Hellenę to rolnicy, politycy i mistrzowie jogi.