Piersi: Różnice pomiędzy wersjami
M (stub żeby głupich wandalizmów nie było :p) |
Kompressor (dyskusja • edycje) (polinkowanie) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{linki}} |
|||
⚫ | Zdobycie ich podczas [[inwazja|inwazji]] bardzo ułatwia późniejsze działania, gdyż jest to doskonałe miejsce na [[obóz]], przegrupowanie i odzyskanie [[siła|sił]]. Jako, że [[teren]]y te są zwykle spokojne, [[dowódca|dowódcy]] mają czas na obmyślenie dalszego planu działania. Zmniejsza to ryzyko niepowodzenia [[akcja|akcji]]. Odpowiednio obstawione i zajęte tereny wzgórz zapobiegają również protestom tamtejszej [[człowiek|ludności]]. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | Zdobycie ich podczas inwazji bardzo ułatwia późniejsze działania, gdyż jest to doskonałe miejsce na obóz, przegrupowanie i odzyskanie sił. Jako, że |
||
{{stubbio}} |
|||
⚫ | |||
{{stub}} |
|||
[[kategoria:anatomia]] |
[[kategoria:anatomia]] |
Wersja z 22:09, 8 gru 2006
Piersi – dwa wzgórza o niebywałym znaczeniu strategicznym. Po przedarciu się przez granice jest to pierwszy obiekt, który staje się celem podboju strategów.
Zdobycie ich podczas inwazji bardzo ułatwia późniejsze działania, gdyż jest to doskonałe miejsce na obóz, przegrupowanie i odzyskanie sił. Jako, że tereny te są zwykle spokojne, dowódcy mają czas na obmyślenie dalszego planu działania. Zmniejsza to ryzyko niepowodzenia akcji. Odpowiednio obstawione i zajęte tereny wzgórz zapobiegają również protestom tamtejszej ludności.
Najczęstszą taktyką jest wyjście z przesmyku na otwartą przestrzeń, szybkie przejście przez pustkowia do dolin będących głównym celem. Niezapobiegliwi dowódcy często zapominają o zostawieniu części sił na poprzednich pozycjach, skutkuje to niepokojami a nawet buntem ludności.