Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Michalwadas. Autor wycofanej wersji to Grzesiek07.) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani). |
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani). |
||
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]]. |
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]] i [[Gazeta Wyborcza|''Gazetę Wyborczą'']]. |
||
<BR CLEAR="ALL"> |
<BR CLEAR="ALL"> |
Wersja z 21:32, 30 gru 2006
Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin, pierza i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.
Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN i Gazetę Wyborczą.