SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Lpiszczu. Autor wycofanej wersji to 89.228.244.128.) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Produkcja == |
== Produkcja == |
||
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na |
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyńcze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). |
||
== Modele dostępne w Polsce == |
== Modele dostępne w Polsce == |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii. |
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii. |
||
===Rok 2007=== |
|||
[[co?|Rok]] jeszcze się nie skończył a w FiRmYe już się źle dzieje. Nastąpiła fala kradzieży, [[FyFiAd|wywiad]] donosi że zginęły: 1 koło bez [[koupak|koupaka]] oraz 2 reflektory tylne(leve). Firma w oficjalnych informacjach zaprzecza wszystkiemu ale nieznajduje [[wyjaśnienie|wyjaśnienia]] dla znikniętych [[pupa|części]]. Firmie skutecznie udało się sprzedać koupak, nabywca potwierdził że ma koło pasujące do [[tejża|tejże]] części. |
|||
{{marki}} |
{{marki}} |
Wersja z 20:46, 7 sie 2007
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.
Produkcja
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyńcze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna).
Modele dostępne w Polsce
- Rodius
- Rexton
- Kyron
- Actyon
Wyniki finansowe
Rok 2004
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.