Soldat: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Hani.md. Autor wycofanej wersji to 83.12.203.212.) |
|||
Linia 28: | Linia 28: | ||
* '''Według gracza z 1 ligi''' - co ja tutaj k... robie? Albo wychodzi na klanówki, albo sieka noobów aż go z serva za czity wywalą (oczywiście on nie ma takich bajeróf). |
* '''Według gracza z 1 ligi''' - co ja tutaj k... robie? Albo wychodzi na klanówki, albo sieka noobów aż go z serva za czity wywalą (oczywiście on nie ma takich bajeróf). |
||
* '''Według gracza z SCTFL''' - Resp, wybiera Steyra/Desert Eagles/Rugera, rozwala caly klan z 1 ligi, koniec rundy. |
* '''Według gracza z SCTFL''' - Resp, wybiera Steyra/Desert Eagles/Rugera, rozwala caly klan z 1 ligi, koniec rundy. |
||
* '''Według zwycięzcy Soldat World Cup (Grx)''' - Respi się, po czym wychodzi z servera, bo i tak wiadomo, iż jest najlepszy. |
|||
== Tryby gry == |
== Tryby gry == |
Wersja z 21:26, 24 cze 2008
Soldat – polska gra prezentująca się w grafice 4D. Główna zasada to strzelanie do ludzi lub botów krążąc po internetowym świecie. Czasami można pobawić się w zdobywanie flag lub ich bronienie.
Bronie
Główne
- Desert Eagles – masz ją tylko dlatego, bo nie ma innej broni na danym servie;
- Hk Mp 5 - mały szkopowy pistolecik maszynowy stworzony do siekania camperów;
- Ak-74 – lubiana przez nooby, gdyż szybciej szczela od Twojego Rugera!;
- Steyr AUG - celne gówno, nooby często jej używają po tym jak naoglądają się intra;
- Ruger 77 – broń dla lepszych do zabijania gorszych;
- Spas-12 – tylko na małe mapy i dla małych umysłów;
- M79 – dwa słowa. wredne cholerstwo.niezależnie od tego, jak bardzo pro jest twój przeciwnik, i tak z m79 go pokonasz. Ale jest jeszcze kwestia trafienia jesli jesteś noobem to zdejmuja cie po 1-szym nieudanym strzale, jeśli jestes pro siekasz kazdego jak chcesz bron uwielbiona przez noobow;
- Barret – jeden strzał, jeden trup, a noob całym magazynkiem nikogo nie trafi;
- Minimi - teoretycznie mocne, tylko co z tego, skoro tymi 50 nabojami i tak nie trafisz ani razu?
- Minigun – niby nic do zarzucenia, ale zanim się rozpędzi podziurawią cię jak ser.
Podręczne
- USSOCOM - prawie tak silne jak Desert Eagles - na 5 headshotów możesz zabić nooba;
- Chainsaw - zwykła piła, a trzeba przeładowywać;
- Knife - ciekawa broń, po multikillu z noża zostajesz wyrzucony z serva, używana również przez kamperów;
- M72-LAW - wyrzutnia rakiet - bardzo podręczna broń, trzeba się położyć by strzelić.
Rozgrywka
- Według normalnego gracza – zazwyczaj respisz się, normalne. Wybierasz wcześniej wyszukaną broń i gnasz do boju. Bez problemu unikasz pocisków przeciwnika i zabijasz 3 osoby, po czym dostajesz banię od campera. Koniec rundy.
- Według nooba – respisz się. Zastanawiasz się co wybrać – AK-74 czy Steyra? Wybierasz AK z uwagi na wygląd i własne upodobania. Wychodzisz na sam środek akcji. Strzelasz do wszystkich naraz pełną serią, co jest bardzo efektowne ale nikogo – niestety – nie zabijasz. Co za ból. Po krótkiej chwili zasypują cię granaty i giniesz. Koniec rundy. Druga możliwość - Bierzesz m79 i strzelasz we wrogów. Czasami udaje się ich zabić. Częste powiedzenie m79 noobów: "We don't need skill, we have got m79"
- Według kampera – respisz się. Nie zastanawiasz się co wybrać, wybierasz karabin snajperski Barret (przez nooby często nazywany barettą lub baretonem. Nie zastanawiasz się gdzie iść, znasz każdą mapę na wylot. Masz ciemnozielone ubranie, chowasz sie w krzakach i czekasz. Gdy już ktoś przelatuje... nie zastanawiasz sie, celujesz mu w głowę i strzelasz. Po chwili robisz to drugi raz, i trzeci, i czwarty. Aż do czasu jak jakiś noob nie trafi cię przypadkiem z M79. Koniec rundy.
- Według gracza z 3 ligi Polskiej Ligi Soldat - resp,bierze co lubi,zażyna 4 nobki i inne emo,a żywot jego kończy: camper, pro albo sie sam zabija bo granatów za dużo.Koniec rundy.
- Według gracza z 2 ligi - respawn, barret ruger lub mp,zabija wszystko co sie rusza i nie tylko (camper do mobilnych sie niezalicza), często wyzywany od cziteróf itd. staty po meczu 30-10.
- Według gracza z 1 ligi - co ja tutaj k... robie? Albo wychodzi na klanówki, albo sieka noobów aż go z serva za czity wywalą (oczywiście on nie ma takich bajeróf).
- Według gracza z SCTFL - Resp, wybiera Steyra/Desert Eagles/Rugera, rozwala caly klan z 1 ligi, koniec rundy.
Tryby gry
Deathmatch - Biegamy na małej, fikuśnej mapie i strzelamy do każdego. Tryb lubiany przez camperów, bo nie zmienia koloru koszulki. kazdy gra w DM bo przeciez w te grze chodzi o masakrowanie ludzi.
Capture the Flag - Ten tryb polega na zabraniu przeciwnikowi flagi i przyniesienia jej do naszej bazy. Lubiana przez pro, bo można osiągnąć niezły wynik nie zabijając nikogo.
Hold the Flag - Razem ze swoją drużyną starasz się złapać i trzymać jak najdłużej żółtą flagę. Całkiem fajnie by się grało, gdyby nie to, że drużyna cię olewa i biega sobie po mapie a ty jesteś głównym celem wroga.
Pointmatch - W tym trybie powinieneś złapać flagę co daje ci dodatkowy bonus. Tym razem nie możesz liczyć na pomoc drużyny, której i tak nigdy nie otrzymywałeś. Tego trybu to można ze świecą szukać. Każdy woli deathmatcha.
Teammatch - Dwie drużyny walczą między sobą o to, kto komu zabije więcej ziomków. 3/4 serwerów TDM jest zahasłowanych ponieważ pr0 i inne takie toczą tam boje w ligach. (oprócz CTF)
Rambomatch - Po złapaniu łuku (co graniczy z cudem) wcielamy się w rolę rambo. No i znowu jesteśmy głównym celem całego serwera! Zaletą jest natomiast bron waląca jak barret z szybkością rugera i walącą pociskami m79. Jednym słowem - masakra...
Infiltration - Nie dość, że nie umiesz wymówić tej przeklętej nazwy to jeszcze nie masz pojęcia o co w tym chodzi. To tłumaczę: CTF w jedną stronę. Pierwszy team idzie po flagę, a drugi go masakruje. Ukochany tryb camperów bo wystarczy że siedzą w bazie.
Bonusy
Podczas rozgrywki możemy natrafić na kolorową paczkę z bonusem.
Apteczka - Po zdobyciu regeneruje życie do maksymalnego poziomu. Często nie działa. Odnawia zawsze, jeśli nie masz 100% życia, co oznacza że większość apteczek marnujesz na leczenie zadrapań.
Granaty - Po zdobyciu gracz otrzymuje kilka granatów, po czym może sobie nimi rozkwasić mordę. I na tym zastosowania się kończą. Z pięciu granatów zrzuconych z wysokości 1 ekranu na 3 graczy na płaskim terenie ŻADEN nigdy nie trafi w cel, natomiast tobie sekundę po rzucie skonczy się jetpack, spadniesz i wszystkie granaty wybuchną ci prosto w tyłek
Granaty odłamkowe - Rzadko spotykane ale bardziej gówniane od zwykłych. Po uderzeniu o ziemię rozpadają się na pięć mniejszych o znikomej sile rażenia. Wystarczającej jednak, żeby cię zabić, kiedy skończy się jetpack
Kamizelka - Daje kamizelkę kuloodporną która czasami wytrzyma aż dziesięć pocisków! Granatu i tak nie wytrzyma.
Flamegod (Bóg płomieni) - Bonus którego należy unikać. Działa przez dziesięć sekund. Na krótki czas otrzymujemy miotacz ognia (broń o małym zasięgu i sile. w skrócie totalne gówno.) którego przez okres działania bonusa nie możemy się pozbyć. Teoretycznie mocny, ale prędzej czy później (raczej prędzej) znajdzie się cwaniaczek który wykorzysta fakt, że już nawet szczanie ma większy zasięg niż flamer i zdejmie nas z steyra/ak/barreta/rugera.
Berserker - "Fikasz? pierdnę i znikasz!" Po podniesieniu czerwonej paczki na na okres piętnastu sekund obrażenia stajemy sie wymiataczem który kosi 2-3 strzałami z byle czego. Bonus w skrócie zajebisty. Często po takiej akcji nooby rozpoczynają głosowanie nad kiknięciem berserkera. Uzasadnienie? cheater hax0r1!!!!!2@!111 dzięki temu trybowi poznajemy texty multi-killów.
Predator - kozacki tryb, dzięki któremu ludzie nas nie widzą. Wady są 2: jak jestes noobem i odpalisz jeta, to widać cie jak na widelcu. Druga: jak nie odpalisz jeta to przypadkowo dostaniesz od jakiegoś kolesia który celował w pałkę za tobą. Trwa aż 10 sekund, więc jest idealny dla kampera czekającego 2 razy dłużej na jedną ofiarę. Szablon:Stubgry