Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 18: Linia 18:
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
* Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek.
* Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek.
* Zwierzęta mówią.
* Zwierzęta mówią
* Możesz schować się za dowolny przedmiot, nawet jeśli jesteś dziesięć razy grubszy/ wyższy od niego.
* Możesz schować się za dowolny przedmiot, nawet jeśli jesteś dziesięć razy grubszy/ wyższy od niego.
== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 15:09, 24 lut 2009

Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.

Cała prawda

Skąd poza przestrzenią ekranu tyle marchewek, doktorku?
  • Postaci w kreskówkach po upadku z dużej wysokości wbijają się w ziemię na ok. 1,5 metra. Potem będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
  • Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
  • Gdy ktoś mierzy w ciebie strzelbą, wystarczy, że wsadzisz palec w lufę to eksplozja strzelby porani strzelca, a ci nic się nie stanie.
  • Gdy staniesz w ogniu, po wszystkim także będziesz pokryty sadzą.
  • Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
  • Możesz wyjąć dowolny przedmiot (zwykle broń) spoza ekranu, ewentualnie zza pleców.
  • Przejście się na ostatnie piętro wieżowca zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
  • Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
  • Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
  • Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
  • Kowadło zawsze opada najwolniej.
  • Spotkanie z jakimkolwiek drapieżnikiem skończy się dla ciebie bez uszczerbku na zdrowiu.
  • Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton.
  • Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
  • Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek.
  • Zwierzęta mówią
  • Możesz schować się za dowolny przedmiot, nawet jeśli jesteś dziesięć razy grubszy/ wyższy od niego.

Zobacz też


Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.