ST44: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ełek. Autor wycofanej wersji to 81.190.102.121.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{youtube|<youtube width="200" height="200">P6z8vckJe58</youtube>|right|Ewidentny dowód na szatańskość ST44}} |
{{youtube|<youtube width="200" height="200">P6z8vckJe58</youtube>|right|Ewidentny dowód na szatańskość ST44}} |
||
'''ST44''' szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – |
'''ST44''' (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami". |
||
== Cechy i funkcje == |
== Cechy i funkcje == |
||
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku. |
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku. |
||
== Jak uruchomić "gagara" == |
|||
*Walnij się w [[głowa|łeb]] (porządnie). |
|||
*Wejdź do loka. |
|||
*Wsadź jakiś kawałek złomu w jedną z wielu dziurek w pulpicie (takie nowatorskie radzieckie zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem "gagara" - wiecie). |
|||
*Potem wsadź klucz nawrotnika (kolejny kawałek złomu, do sterowania kierunkiem ciapągu). |
|||
*Naciśnij guzik "igniszyn" (jeśli takiego nie ma, to skontaktuj się ze sprzedawcą). |
|||
*Poczujesz wspominane wcześniej trzęsienie ziemi. |
|||
*Przekręć nastawnik (kierownicę) w prawo. Nie ruszył? Idź do dyspozytora szopy po miotłę. |
|||
*Podstaw miotłę pod stycznik, jak coś nie tak z innym stycznikiem, to powtórz czynność z punktu wcześniej. |
|||
*Znowu przekręć nastawnik. Zardzewiał? No problem, man! Po prostu pi[[Grafika:Cenzura.png]]nij młotkiem w niego, a ruszy. Młotek musi być na wyposażeniu każdego "gagara" (jedyny pojazd trakcyjny, który da się naprawić młotkiem). |
|||
*Jedzie "gagarin" do przodu? OK, załóżmy, że tak. Zahamuj go teraz i poczekaj, aż dostaniesz sygnał S1 (względnie Sr1 lub Ms1). |
|||
*Miłej podróży. |
|||
== ST44 a Miłośnicy Kolei == |
|||
W Polsce "gagariny" są otaczane specjalną czcią. Przede wszystkim MK słuchający muzyki heavy-metanowej (w szczególności [[AC/DC]] (czytaj "a-ce/de-ce") i [[Metallica|Metalliki]]) traktują je nadzwyczaj specjalnie. Podobno dlatego, że "gagarin" to po prostu nic innego jak jedna z wielu inkarnacji szatana na Ziemi. Zawsze przeraźliwie płaczą (czytaj: "wyją") gdy któryś "gagar" zostanie przerobiony na "kołomnę"/311D ("ale to jósz nie bendzie prafciwy gag-a-aaar"), lub nie daj Bóg (raczej nie daj szatan) zostanie zezłomowany. |
|||
Według gagarowców, wszystkie |
Według gagarowców, wszystkie inne lokomotywy to siara, a jak lubisz [[EN57]] (aka "kible") to masz w ryj. |
||
{{stubtrans}} |
|||
[[kategoria:Kolejnictwo]] |
[[kategoria:Kolejnictwo]] |
Wersja z 06:33, 12 mar 2009
Provided ID could not be validated. ST44 (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami".
Cechy i funkcje
Cechą charakterystyczną dla "gagara" jest przede wszystkim niezwykła wytrzymałość (to dot. także wszystkiego "Made in CCCP"). Zakopiesz go sto metrów pod ziemią, zostawisz na sto lat, wykopiesz go, a on będzie śmigał i śmigał. Dodatkowymi funkcjami ST44 są na przykład generowanie miniaturowego trzęsienia ziemi przez jego pokładowy wibrator typu 14D40 w obrębie stacji/szlaku na którym się znajduje, lub też spalanie ilości ropy równych zasobom Iraku.
Jak uruchomić "gagara"
- Walnij się w łeb (porządnie).
- Wejdź do loka.
- Wsadź jakiś kawałek złomu w jedną z wielu dziurek w pulpicie (takie nowatorskie radzieckie zabezpieczenie przed nieautoryzowanym uruchomieniem "gagara" - wiecie).
- Potem wsadź klucz nawrotnika (kolejny kawałek złomu, do sterowania kierunkiem ciapągu).
- Naciśnij guzik "igniszyn" (jeśli takiego nie ma, to skontaktuj się ze sprzedawcą).
- Poczujesz wspominane wcześniej trzęsienie ziemi.
- Przekręć nastawnik (kierownicę) w prawo. Nie ruszył? Idź do dyspozytora szopy po miotłę.
- Podstaw miotłę pod stycznik, jak coś nie tak z innym stycznikiem, to powtórz czynność z punktu wcześniej.
- Znowu przekręć nastawnik. Zardzewiał? No problem, man! Po prostu pinij młotkiem w niego, a ruszy. Młotek musi być na wyposażeniu każdego "gagara" (jedyny pojazd trakcyjny, który da się naprawić młotkiem).
- Jedzie "gagarin" do przodu? OK, załóżmy, że tak. Zahamuj go teraz i poczekaj, aż dostaniesz sygnał S1 (względnie Sr1 lub Ms1).
- Miłej podróży.
ST44 a Miłośnicy Kolei
W Polsce "gagariny" są otaczane specjalną czcią. Przede wszystkim MK słuchający muzyki heavy-metanowej (w szczególności AC/DC (czytaj "a-ce/de-ce") i Metalliki) traktują je nadzwyczaj specjalnie. Podobno dlatego, że "gagarin" to po prostu nic innego jak jedna z wielu inkarnacji szatana na Ziemi. Zawsze przeraźliwie płaczą (czytaj: "wyją") gdy któryś "gagar" zostanie przerobiony na "kołomnę"/311D ("ale to jósz nie bendzie prafciwy gag-a-aaar"), lub nie daj Bóg (raczej nie daj szatan) zostanie zezłomowany.
Według gagarowców, wszystkie inne lokomotywy to siara, a jak lubisz EN57 (aka "kible") to masz w ryj.