Lara Croft: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 10: | Linia 10: | ||
*'''Plecak''' – zdolny zmieścić cały magazyn amunicji, bronie oraz dziesiątki apteczek i flar. |
*'''Plecak''' – zdolny zmieścić cały magazyn amunicji, bronie oraz dziesiątki apteczek i flar. |
||
*'''...specjalnie dla Mezczyzn''' - a dokladniej dwie polkule rozmiar XXXXL, nie ma nic piekniejszego |
*'''...specjalnie dla Mezczyzn''' - a dokladniej dwie polkule rozmiar XXXXL, nie ma nic piekniejszego |
||
*''' Mlodosc ''' - zawsze piekna i mloda, z czesci na czesc coraz ladniejsza, mlodsza zgrabniejsza i chudsza, niestety juz do przesady. |
*''' Mlodosc ''' - zawsze piekna i mloda, z czesci na czesc coraz ladniejsza, mlodsza zgrabniejsza i chudsza, niestety juz do przesady.A przeciez ma juz 41 lat |
||
*''' Jeden Lek jaki posiada''' - Boi się psa ciotki, który ją kilka razy pogryzł, a ona nic mu nie może zrobić, moze dlatego Lara ma uszczerbek w swojej psychice. |
*''' Jeden Lek jaki posiada''' - Boi się psa ciotki, który ją kilka razy pogryzł, a ona nic mu nie może zrobić, moze dlatego Lara ma uszczerbek w swojej psychice. |
||
*''' Niesmiertelnosc ''' - ona? nie... ona nigdy nie umiera, nawet gdybys bardzo chcial, zawsze odrodzi sie w tym miejscu co stala (noom moze od punktu kontrolnego xP).Zawsze wygra i postawi na swoim, dlatego gra traci na senscie... |
*''' Niesmiertelnosc ''' - ona? nie... ona nigdy nie umiera, nawet gdybys bardzo chcial, zawsze odrodzi sie w tym miejscu co stala (noom moze od punktu kontrolnego xP).Zawsze wygra i postawi na swoim, dlatego gra traci na senscie... |
Wersja z 14:17, 22 mar 2009
Lara Croft (ur. 14 lutego 1968 w Wimbledonie) – archeolog, kierowca wszelkich pojazdów, seksbomba oraz bezwzględna zabójczyni niewinnych zwierzątek. Kobieta pracująca. Niczego się nie boi.
Życiorys
Lara to typowa brytyjska arystokratka: mieszka w wielkiej chawirze, szpanuje akcentem, jest kosmicznie bogata i ma wierne zwierzątko – lokaja Winstona. Niestety, życie Lary nie jest zbyt szczęśliwe. Jej mamę rozjebał wybuchający postument, a ojciec porzucił ją i pojechał do Kambodży, gdzie poszedł w tango. Dotknięta takimi traumami młoda dziewczyna cofnęła się do fazy wczesnego dzieciństwa. Jej ulubionym zajęciem stała się zabawa w piaskownicy. Po wykopaniu zgubionego niegdyś przez jej matkę pierścionka, Lara zrozumiała, że jej przeznaczeniem jest poszukiwanie skarbów. Odtąd Croft podróżuje po świecie i zwiedza stare jak cholera grobowce i rabuje z nich co cenniejsze drobiazgi, które następnie opycha na Allegro.
Znaki charakterystyczne
- Warkocz – a nie, teraz ma kucyk...
- Kostium – na tyle sprytnie uszyty, że choć wszystko jest zakryte, uważny obserwator będzie miał okazję podziwiać niepowtarzalne krajobrazy.
- Spluwy – Dwie Beretty 9mm. Zawsze trafiają, nigdy nie kończy im się amunicja. Larze Croft się to nie zdarza, nie pytaj czemu.
- Plecak – zdolny zmieścić cały magazyn amunicji, bronie oraz dziesiątki apteczek i flar.
- ...specjalnie dla Mezczyzn - a dokladniej dwie polkule rozmiar XXXXL, nie ma nic piekniejszego
- Mlodosc - zawsze piekna i mloda, z czesci na czesc coraz ladniejsza, mlodsza zgrabniejsza i chudsza, niestety juz do przesady.A przeciez ma juz 41 lat
- Jeden Lek jaki posiada - Boi się psa ciotki, który ją kilka razy pogryzł, a ona nic mu nie może zrobić, moze dlatego Lara ma uszczerbek w swojej psychice.
- Niesmiertelnosc - ona? nie... ona nigdy nie umiera, nawet gdybys bardzo chcial, zawsze odrodzi sie w tym miejscu co stala (noom moze od punktu kontrolnego xP).Zawsze wygra i postawi na swoim, dlatego gra traci na senscie...
Metodyka
Lara to wytrawny archeolog, który z namaszczeniem podchodzi do napotykanych na drodze reliktów starożytności. Zwróćmy uwagę na pietyzm z jakim umieszcza ładunki wybuchowe, na finezję, z jaką motorem jeździ po pradawnych ruinach, na zmyślność, z jaką Lara doprowadza trzymające się na słowo honoru budowle do postaci kupki gruzu! Po prostu nic dodać, nic ująć.
Znaleziska
Lara to niezwykle skuteczny archeolog. Oto najważniejsze jej znaleziska:
- XI-wieczny kufel do piwa. Po tym odkryciu Lara usunęła się z życia zawodowego na jakieś trzy dni, co tłumaczyła ekscytacją znaleziskiem.
- Zwój XXI-wiecznego miedzianego drutu.
- Skarb Templariuszy. Jak się okazało, była to skrzynka przedniej berbeluchy, niestety Croft zniszczyła to bezcenne źródło wiedzy o życiu codziennym zakonu...