168 in 1: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 2: Linia 2:


== Gry ==
== Gry ==
Pakiet zawierał m. in. [[Contra|Contrę]] (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), [[Super Mario Bros.]], [[Tetris]]a i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje [[Tibia|Tibii]]).
Pakiet zawierał m. in. [[Contra|Contrę]] (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), [[Super Mario Bros.]], [[Tetris]]a i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje [[Tibia|Tibii]]).<br>

Nie mniej znane gry występujące na tej [[dyskietka|dyskietce]], to [[Arkanoid]], [[Pin Ball]], [[Bomberman]], [[Galaxian]], [[Pac Man]], [[Tank]] i [[Warpman]].

== Nowatorskie rozwiązania ==
* [[Kody]] - na tym kartdridżu każda gra z przedrostkiem ''XO''<ref>gry od 93 w górę</ref> ma wbudowany system czitów
* Gry rodem z [[Nintendo Wii|Wii]] - za pomocą specjalnego [[kontroler]]a do złudzenia przypominającego [[pistolet|klamkę]] można <s>było</s> w magiczny sposób <ref> niezbadany dotąd przez [[Amerykańscy naukowcy|panów w kitlach]]</ref> strzelać do tego, co pojawiło się na ekranie. Tę technologię wykorzystywały m. in. gry [[Duck Hunt]] i [[Hogans Alley]].
* [[3D]] - nie zabrakło także gry 3D - [[Sky destroyer]]


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 17:17, 11 lis 2009

168 in 1[1] – zbiór 168 gier na Pegasusa mieszczącej się na jednym kartridżu. Tak naprawdę gra zawiera tylko 30 gier, reszta to tylko powtarzające się w nieskończoność przeróbki, w których zazwyczaj zmieniał się jeden obrazek na jednej z milionów plansz (ew. gra zaczynała się z milionem żyć na ostatniej planszy).

Gry

Pakiet zawierał m. in. Contrę (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), Super Mario Bros., Tetrisa i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje Tibii).

Nie mniej znane gry występujące na tej dyskietce, to Arkanoid, Pin Ball, Bomberman, Galaxian, Pac Man, Tank i Warpman.

Nowatorskie rozwiązania

  • Kody - na tym kartdridżu każda gra z przedrostkiem XO[2] ma wbudowany system czitów
  • Gry rodem z Wii - za pomocą specjalnego kontrolera do złudzenia przypominającego klamkę można było w magiczny sposób [3] strzelać do tego, co pojawiło się na ekranie. Tę technologię wykorzystywały m. in. gry Duck Hunt i Hogans Alley.
  • 3D - nie zabrakło także gry 3D - Sky destroyer

Zobacz też

Przypisy

  1. Wcześniej 666 in 1.
  2. gry od 93 w górę
  3. niezbadany dotąd przez panów w kitlach


Szablon:Stubgry