168 in 1: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
(→Gry) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Gry == |
== Gry == |
||
Pakiet zawierał m. in. [[Contra|Contrę]] (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), [[Super Mario Bros.]], [[Tetris]]a i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje [[Tibia|Tibii]]). |
Pakiet zawierał m. in. [[Contra|Contrę]] (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), [[Super Mario Bros.]], [[Tetris]]a i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje [[Tibia|Tibii]]).<br> |
||
Nie mniej znane gry występujące na tej [[dyskietka|dyskietce]], to [[Arkanoid]], [[Pin Ball]], [[Bomberman]], [[Galaxian]], [[Pac Man]], [[Tank]] i [[Warpman]]. |
|||
== Nowatorskie rozwiązania == |
|||
* [[Kody]] - na tym kartdridżu każda gra z przedrostkiem ''XO''<ref>gry od 93 w górę</ref> ma wbudowany system czitów |
|||
* Gry rodem z [[Nintendo Wii|Wii]] - za pomocą specjalnego [[kontroler]]a do złudzenia przypominającego [[pistolet|klamkę]] można <s>było</s> w magiczny sposób <ref> niezbadany dotąd przez [[Amerykańscy naukowcy|panów w kitlach]]</ref> strzelać do tego, co pojawiło się na ekranie. Tę technologię wykorzystywały m. in. gry [[Duck Hunt]] i [[Hogans Alley]]. |
|||
* [[3D]] - nie zabrakło także gry 3D - [[Sky destroyer]] |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 17:17, 11 lis 2009
168 in 1[1] – zbiór 168 gier na Pegasusa mieszczącej się na jednym kartridżu. Tak naprawdę gra zawiera tylko 30 gier, reszta to tylko powtarzające się w nieskończoność przeróbki, w których zazwyczaj zmieniał się jeden obrazek na jednej z milionów plansz (ew. gra zaczynała się z milionem żyć na ostatniej planszy).
Gry
Pakiet zawierał m. in. Contrę (co to jest, nie trzeba tłumaczyć), Super Mario Bros., Tetrisa i wiele innych 165 gier (niektórzy twierdzą, że usunięte pozycje 169-666 to różne wersje Tibii).
Nie mniej znane gry występujące na tej dyskietce, to Arkanoid, Pin Ball, Bomberman, Galaxian, Pac Man, Tank i Warpman.
Nowatorskie rozwiązania
- Kody - na tym kartdridżu każda gra z przedrostkiem XO[2] ma wbudowany system czitów
- Gry rodem z Wii - za pomocą specjalnego kontrolera do złudzenia przypominającego klamkę można
byłow magiczny sposób [3] strzelać do tego, co pojawiło się na ekranie. Tę technologię wykorzystywały m. in. gry Duck Hunt i Hogans Alley. - 3D - nie zabrakło także gry 3D - Sky destroyer
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Wcześniej 666 in 1.
- ↑ gry od 93 w górę
- ↑ niezbadany dotąd przez panów w kitlach