Bestie Nightwood: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Bestie nightwood |
Bestie nightwood |
||
[http://bestie.nightwood.net/Bestie] to 6-miesięczna gra internetowa, jak każdy berbeć jeszcze w powijakach. |
[http://bestie.nightwood.net/ Bestie] to 6-miesięczna gra internetowa, jak każdy berbeć jeszcze w powijakach. |
||
Późno odkryta część lasu [http://nightwood.net/Nightwood], zamieszkana przez te wszystkie dziwne stworzenia, które nie potrafiły koegzystować ze znacznie wcześniej poznanymi [[smoki nightwood|smokami]], zapewne ze strachu przed zjedzeniem. |
Późno odkryta część lasu [http://nightwood.net/ Nightwood], zamieszkana przez te wszystkie dziwne stworzenia, które nie potrafiły koegzystować ze znacznie wcześniej poznanymi [[smoki nightwood|smokami]], zapewne ze strachu przed zjedzeniem. |
||
==Bestie== |
==Bestie== |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
Gość, który przygarnie chociaż jedną bestię nazywany jest hodowcą. Określenie nieco na wyrost, używane z braku laku i czegoś lepszego, toteż w dalszej części artykułu hodowca będzie nazywany hodowcą. |
Gość, który przygarnie chociaż jedną bestię nazywany jest hodowcą. Określenie nieco na wyrost, używane z braku laku i czegoś lepszego, toteż w dalszej części artykułu hodowca będzie nazywany hodowcą. |
||
Taki hodowca obarczony zostaje niezwykle wielkim i ważnym zadaniem opieki nad przygarniętym stworem. Trzeba go ogrzewać, karmić, kąpać... Stój, o kąpieli nic nie było. No dobrze, pomijając kwestię higieny... |
Taki hodowca obarczony zostaje niezwykle wielkim i ważnym zadaniem opieki nad przygarniętym stworem. Trzeba go ogrzewać, karmić, kąpać... Stój, o kąpieli nic nie było. No dobrze, pomijając kwestię higieny... |
||
==Cechy== |
==Cechy== |
||
Linia 28: | Linia 29: | ||
Wytrzymałość - konieczna do prac syzyfowych. |
Wytrzymałość - konieczna do prac syzyfowych. |
||
Charyzma - słodki, milutki, śliczny... Auć! Moja ręka! |
Charyzma - słodki, milutki, śliczny... Auć! Moja ręka! |
||
==Magiczne ataki bestii:== |
==Magiczne ataki bestii:== |
||
Linia 39: | Linia 41: | ||
==Polowanie== |
==Polowanie== |
||
Stwory napotkane przez chowańca podczas wyczerpujących podróży przez leśne runo. Zapisywani w podręcznych notatkach bestii, by pamiętać, na co można zapolować w razie potrzeby. Pożądane są zwłaszcza polowania na mrówki, często obarczone białymi jagodami, które są olbrzymim łupem wojennym dla walecznych stworów. |
Stwory napotkane przez chowańca podczas wyczerpujących podróży przez leśne runo. Zapisywani w podręcznych notatkach bestii, by pamiętać, na co można zapolować w razie potrzeby. Pożądane są zwłaszcza polowania na mrówki, często obarczone białymi jagodami, które są olbrzymim łupem wojennym dla walecznych stworów. |
||
==Składniki:== |
==Składniki:== |
Wersja z 15:52, 3 gru 2009
Bestie nightwood
Bestie to 6-miesięczna gra internetowa, jak każdy berbeć jeszcze w powijakach.
Późno odkryta część lasu Nightwood, zamieszkana przez te wszystkie dziwne stworzenia, które nie potrafiły koegzystować ze znacznie wcześniej poznanymi smokami, zapewne ze strachu przed zjedzeniem.
Bestie
Lumosi - cień cienia. Gryf - hybryda lwa z orłem, częstokroć używana w heraldyce. Pegaz - skrzyżowanie orła bielika i tarpana. Bagiennik - stwór nadmiernie kochający SPA. Wyverna - smok pozbawiony jednej pary nóg.
Ropusznik - nie całować, grozi zamianą w księcia. Koszmarek - koszmarnie koszmarny.
Gość, który przygarnie chociaż jedną bestię nazywany jest hodowcą. Określenie nieco na wyrost, używane z braku laku i czegoś lepszego, toteż w dalszej części artykułu hodowca będzie nazywany hodowcą. Taki hodowca obarczony zostaje niezwykle wielkim i ważnym zadaniem opieki nad przygarniętym stworem. Trzeba go ogrzewać, karmić, kąpać... Stój, o kąpieli nic nie było. No dobrze, pomijając kwestię higieny...
Cechy
Bestie opisywane są przez siedem cech i ani grama więcej: Siła fizyczna - siła prztyczków w nos dawanych przeciwnikowi. Zręczność - od niej zależy, czy chowaniec potknie się o własne nogi w czasie ataku, czy też uda mu się na nich utrzymać chociaż jakiś czas. A także to, czy trafi w przeciwnika, czy też w rosnące obok niego drzewo. Percepcja - wpływa na szanse znalezienia ucha od śledzia i innych równie atrakcyjnych przedmiotów. Inteligencja - szkoła óczy. Powalanie przeciwnika elokwencją. Siła woli - wpływa na umiejętność przenoszenia gór. Tych z opadłych liści. Wytrzymałość - konieczna do prac syzyfowych. Charyzma - słodki, milutki, śliczny... Auć! Moja ręka!
Magiczne ataki bestii:
Iskry - konieczne są hubka i krzesiwo. Ulewa - etap wstępny: przywoływanie deszczu. Podmuch - bestia nabiera jak najwięcej powietrza zmieści w płuca i stara się zdmuchnąć przeciwnika metodą wilka z bajki o trzech świnkach. Kamienny pocisk - kamyczki zbierane z potoków i rzucane w przeciwnika.
Polowanie
Stwory napotkane przez chowańca podczas wyczerpujących podróży przez leśne runo. Zapisywani w podręcznych notatkach bestii, by pamiętać, na co można zapolować w razie potrzeby. Pożądane są zwłaszcza polowania na mrówki, często obarczone białymi jagodami, które są olbrzymim łupem wojennym dla walecznych stworów.
Składniki:
Białe jagody - zawierają substancje szkodliwe dla zdrowia i urody, wpływają pobudzająco na organizm. Złote jabłko - kość niezgody dla pewnych bogiń. Mandragora - roślina o działaniu silnie halcynogennym.
Przepis na dżem z białych jagód - receptura na wykorzystanie jagód w sposób dający większego kopa poprzez zwiększenie stężenia substancji aktywnych w nich zawartych.