Gra:Strona 686870: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Rezygnując ze swoich marzeń o zakończeniu Gry, postanawiasz wydostać się z Matrixa. Architekt nie zamierza jednak wypuścić twojego umysłu ze swoich wirtualnych szponów bez walki. Jednym kliknięciem Entera przyzywa dziesiątki agentów, z Agentem Smithem na czele, sam zaś przeistacza się |
Rezygnując ze swoich marzeń o zakończeniu Gry, postanawiasz wydostać się z Matrixa. Architekt nie zamierza jednak wypuścić twojego umysłu ze swoich wirtualnych szponów bez walki. Jednym kliknięciem Entera przyzywa dziesiątki agentów, z Agentem Smithem na czele, sam zaś przeistacza się z powrotem w gigantycznego smoka. |
||
Na szczęście okazujesz się szybszy od agentów (zonk!) i wpadasz przez drzwi do pomieszczenia, przypominającego twój własny pokój (posprzątany rzecz jasna). |
Na szczęście okazujesz się szybszy od agentów (zonk!) i wpadasz przez drzwi do pomieszczenia, przypominającego twój własny pokój (posprzątany rzecz jasna). |
Aktualna wersja na dzień 17:36, 21 gru 2009
Rezygnując ze swoich marzeń o zakończeniu Gry, postanawiasz wydostać się z Matrixa. Architekt nie zamierza jednak wypuścić twojego umysłu ze swoich wirtualnych szponów bez walki. Jednym kliknięciem Entera przyzywa dziesiątki agentów, z Agentem Smithem na czele, sam zaś przeistacza się z powrotem w gigantycznego smoka.
Na szczęście okazujesz się szybszy od agentów (zonk!) i wpadasz przez drzwi do pomieszczenia, przypominającego twój własny pokój (posprzątany rzecz jasna).
Rozglądasz się gorączkowo, zastanawiasz się kto mógł posprzątać twój pokój i co tu robi ten dziwny zwierz, aż w końcu odnajdujesz w podłodze klapę z napisem "ESCAPE THE MATRIX". Wtem, zwierzak zmienia się w Agenta Smitha a szczoteczka do zębów w Architekta, którzy rzucają się na ciebie, a ty uciekasz przez klapę w podłodze.