Patapon: Różnice pomiędzy wersjami
(/Bossowie/-wprowadzenie działu.) |
|||
Linia 38: | Linia 38: | ||
* Bohater - Patapon o tajemniczej przeszłości, który może przyjąć rolę każdego z wymienionych powyżej, a także może nosić maski, przez co nic nie widzi i nic nie pamięta, ale lepiej się bije. Co więcej, w trybie ekstazy po perfekcyjnie wybitym rytmie wchodzi w "Tryb Herosa", którym udupia przeciwników w najbardziej bolesny możliwie sposób. |
* Bohater - Patapon o tajemniczej przeszłości, który może przyjąć rolę każdego z wymienionych powyżej, a także może nosić maski, przez co nic nie widzi i nic nie pamięta, ale lepiej się bije. Co więcej, w trybie ekstazy po perfekcyjnie wybitym rytmie wchodzi w "Tryb Herosa", którym udupia przeciwników w najbardziej bolesny możliwie sposób. |
||
==Bossowie== |
|||
W Pataponie trzeba stawić czoło <ref>Patapony chyba ich nie mają</ref>różnym osiłkom którzy nas nie lubią. |
|||
*Dodonga - ziejący ogniem niebieski dinozaur z irokezem. Poza rzyganiem płomieniami umie kosić patapony głową, a także zjadać ich w całości. Ma wyższą formę zwaną... |
|||
*Majidonga - dokłądnie co powyżej, tylko jest czerwony i nie ma irokeza, tylko rogi. Poza wyżej wspomnianymi atakami umie ryczeć, przez co patapony podbijają niebiosa. Pojawia się tylko, gdy jest mgła. |
|||
*Kacchindonga - pojawia się tylko, gdy pada śnieg. Najtwardszy i najrzadszy z trójki dinozaurów, ten schab zieje lodem. Po padnięciu na ziemię obdarowuje jakąś fajną bronią. |
|||
*Mochicchichi - przerośnięty struś latający na skrzydełkach wielkości 1 % jego ciała. Umie dziobać, miażdżyć patapony dupą i pierdzieć. |
|||
== Nie masz PSP? == |
== Nie masz PSP? == |
||
To masz problem. Ale demo drugiej wersji tej demonicznej gry można znaleźć jako [[flash]]ówkę w <s>i</s> Internecie. Jest ona znacznie uproszczona, gdyż działa tylko '''Pata-Pata-Pata-Pon''' i '''Pon-Pon-Pata-Pon'''. Ale [[demo]] wzbogacono o generator [[tapeta|łolpejperów]], co miało zwiększyć sprzedaż tej gry i samego PSP o około 50%. |
To masz problem. Ale demo drugiej wersji tej demonicznej gry można znaleźć jako [[flash]]ówkę w <s>i</s> Internecie. Jest ona znacznie uproszczona, gdyż działa tylko '''Pata-Pata-Pata-Pon''' i '''Pon-Pon-Pata-Pon'''. Ale [[demo]] wzbogacono o generator [[tapeta|łolpejperów]], co miało zwiększyć sprzedaż tej gry i samego PSP o około 50%. |
Wersja z 17:28, 6 cze 2010
Patapon – jedna z najstraszniejszych chińskich zabijanek. Utworzona przez Sony Computer Entertaiment na konsolkę kieszonkową PSP. Jest jedną z najbardziej grywalnych wojskowych gier, typu „prawie-FPP”, która wzbudza u grających niesamowite przeżycia – potrafi wywołać płacz, zgrzytanie zębów, a nawet być powodem zonka. Chińska armia ludowa używa tej gry do szkolenia swoich „asasynów” oraz innych oddziałów zajmujących się obroną demokratycznego Państwa Środka. Niektórzy twierdzą, że to następna cześć Silent Hill'a.
Specyfikacja gry
Gra polega na tym aby wybijać rytm z poszczególnych bębenków[1]. Postaciami sterujemy przez przyciski to . A więc wiemy już czym się steruje. Teraz czeka nas cięższa robota – musimy poznać sens gry. Jest on niemalże niewidoczny, ale niektórzy go dostrzegają. Sens w tym, że niektórzy myślą, iż rozumieją sens tej gry, lecz tylko im się tak wydaje. Otóż nieprawdą jest, że sensem i celem tej gry jest propaganda i zrobienie chińskim dzieciom wody mózgu. NIE!!!!. Celem jest bojowe szkolenie dzięki czemu Chińska Republika Ludowa zawładnie światem. Każdy z takiego plemienia Pataponów jest utożsamiany z jednym chińskim dzieckiem pod względem IQ oraz wyglądu zewnętrznego. Jest to wprowadzenie młodych w świat pełen nienawiści i śmierci!
Jest już dostępna gra Patapon 2 z dostępem do gry multiplayer, dzięki czemu chińscy rekruci będą mogli zabijać się kiedy tylko chcą.
== Podstawowe Ruchy Bohaterów == Provided ID could not be validated.
= PON
= PATA
= CHAKA
= DON[2]
– – – (Pata–Pata–Pata–Pon) – Dumni razem idziemy w ch... bój!
– – – (Pon–Pon–Pata–Pon) – Do atakuuuu!!!
– – – (Chaka–Chaka–Pata–Pon) – Stan gotowości, chłopaki!
- - - (Pon-pon-Chaka-Chaka) - Ładujemy baterie!
– – (Don–Dodon–Dodon) – Niech chwała pańska na nas zstąpi!
– – – (Pon–Pata–Pon–Pata) – Spier... Uciekamy!
– – – (Don–Don–Chaka–Chaka) – Po co iść, skoro można latać?!
- - - (Pata-Pon-Don-Chaka) - Wyłazić z tych brył lodu, już!
I tak dalej kombinując w tę stronę...
Rodzaje Pataponów
- Hatapon - ważniak z flagą. Jest on bardzo problematyczny, ponieważ jeśli zginie, przegrywamy misję. Jakby nie mógł zostać w
domuPatapolis.[3] - Tatepon - topornik z tarczą, która powiększa się gdy wprowadzisz Patapony w ekstazę.
- Yaripon - rzuca włóczniami nie wiadomo skąd wziętych. W ekstazie podskakuje, co powiększa zasięg jego rzutu.
- Yumipon - łucznik. Też nie ma problemu z brakiem amunicji, choć nie nosi kołczanu. Podczas ekstazy strzela trzema strzałami naraz.
- Kibapon - jeździ na jednookim koniu (świat w dwóch wymiarach daje czasem w kość). Słaby, zadający niewiele obrażeń, jego siła rośnie dopiero podczas ekstazy, gdy szarżuje.
- Dekapon - ogromny, tępy, powolny osiłek, bardziej podobny do krowy niż do przeciętnego Patapona. Jako jedyny posiada zęby, które szczerzy na każdą okazję. Gdy jest w ekstazie wali maczugą w grunt co powoduje trzęsienie ziemi.
- Megapon - głupkowato uśmiechnięty trębacz. Drugi po Dekaponie Patapon mający usta. Chodzi na szczudłach. W ekstazie jedyne co robi to zmienia kolor nutek, którymi uderza we wroga z niebieskiego na czerwony.
Oprócz tego w sequelu zostały dodane nowe trzy rodzaje Pataponów.
- Robopon - Patpon z ogromnymi pięściami. Po naładowaniu się wyrywa z ziemi głaz (co nie zmienia podłoża ani trochę) i wyrzuca go w kierunku wroga, zazwyczaj pudłując, lecz trafienie umie zmiażdżyć oponenta. Może nosić 2 różne rodzaje pięści.
- Mahopon - Patapon-czarodziej używający całej gamy kosturów by jak najbardziej utrudnić życie wroga. Może także leczyć. Gdy się naładuje strzela (co ciekawe) lepiej.
- Toripon - Patapon latający na jednookim ptaku.
- Bohater - Patapon o tajemniczej przeszłości, który może przyjąć rolę każdego z wymienionych powyżej, a także może nosić maski, przez co nic nie widzi i nic nie pamięta, ale lepiej się bije. Co więcej, w trybie ekstazy po perfekcyjnie wybitym rytmie wchodzi w "Tryb Herosa", którym udupia przeciwników w najbardziej bolesny możliwie sposób.
Bossowie
W Pataponie trzeba stawić czoło [4]różnym osiłkom którzy nas nie lubią.
- Dodonga - ziejący ogniem niebieski dinozaur z irokezem. Poza rzyganiem płomieniami umie kosić patapony głową, a także zjadać ich w całości. Ma wyższą formę zwaną...
- Majidonga - dokłądnie co powyżej, tylko jest czerwony i nie ma irokeza, tylko rogi. Poza wyżej wspomnianymi atakami umie ryczeć, przez co patapony podbijają niebiosa. Pojawia się tylko, gdy jest mgła.
- Kacchindonga - pojawia się tylko, gdy pada śnieg. Najtwardszy i najrzadszy z trójki dinozaurów, ten schab zieje lodem. Po padnięciu na ziemię obdarowuje jakąś fajną bronią.
- Mochicchichi - przerośnięty struś latający na skrzydełkach wielkości 1 % jego ciała. Umie dziobać, miażdżyć patapony dupą i pierdzieć.
Nie masz PSP?
To masz problem. Ale demo drugiej wersji tej demonicznej gry można znaleźć jako flashówkę w i Internecie. Jest ona znacznie uproszczona, gdyż działa tylko Pata-Pata-Pata-Pon i Pon-Pon-Pata-Pon. Ale demo wzbogacono o generator łolpejperów, co miało zwiększyć sprzedaż tej gry i samego PSP o około 50%.
Linki zewnętrzne