Toi-Toi: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Toj Toj) |
M (→Toj Toj: kategoria) |
||
Linia 102: | Linia 102: | ||
== Toj Toj == |
== Toj Toj == |
||
'''Istnieje również przeciwieństwo "Toi-Toi" - "Toj Toj":''' |
'''Istnieje również przeciwieństwo "Toi-Toi" - "Toj Toj":''' |
||
Linia 112: | Linia 110: | ||
* [[Patyczak]] |
* [[Patyczak]] |
||
* [[Przystanek Woodstock]] |
* [[Przystanek Woodstock]] |
||
[[Kategoria:Obiekty budowlane]] |
|||
[[Kategoria:Przedmioty codziennego użytku]] |
Wersja z 07:47, 17 kwi 2006
Toi-Toi (fr. budka luksusu) - sieć siedmiogwiazdkowych apartamentów wydalniczych, w praktyce dostępnych jedynie dla miliarderów i Grupy Trzymającej Władzę. Budynek zaprojektowany przez francuskiego architekta Pierr`a Zarpanżur`a w 1920r. dla potrzeb kenijskiego rządu tymczasowego. W 1930r. okrzyknięty prez "Gazetę Nowobogackich" synonimem dobro(d)bytu XX wieku.
Apartament dostępny we wszystkich krajach (za wyjątkiem Iranu - zdelegalizowany w 1990r.). Dostępne są dwie wersje apartamentu: MiniLux (bez okna) i MaxiLux (z oknem).
Cechy apartamentów Toi-Toi
- Elewacja pokryta jest w całości szlachetnym platykiem.
- Posiada klimatyzację - wiatrak napędzany rowerem.
- Papier toaletowy jest wykonany z jedwabiu.
- Spłuczki są uruchamiane za pomocą pilota model F-16.
- Do spłukiwania nieczystości służy woda kolońska.
- Dostępu do apartamentu strzeże dwóch ochroniarzy.
- Do celów bezpieczeństwa posiada najnowszej generacji monitoring - Wizjer model Kuk-Lok.
- Wyposarzony w telewizor i komputer z dostępem do internetu.
- Pomieszczenie wyposarzone jest w kuchenkę gazową, lodówkę i podręczny barek.
- Piękny zapach uzyskiwany jest za pomocą technologii "Zrób to sam" (metoda polegająca na tym, że Babcia klozetowa - jeden z trzech etatowych pracowników każdej jednostki Toi-Toi - otwiera co 30 sek. drzwi apart. i psika odświeżaczem do powietrza "Only Whater").
Cennik*
kobiety i mężczyźni w wieku produkcyjnym:
- - 1000 $ / 2 minuty
- - 10 $ / cm3 zużytej wody
- - 9 999,99 $ - karnet tygodniowy
dzieci i młodzież w wieku szkolnym (za okazaniem legitymacji szkolnej):
- - 500 $ / 2 minuty
- - 10 $ / cm3 zużytej wody
- - 4 999,99 $ - karnet tygodniowy
emeryci, renciści, weterani wojenni:
- - 333 $ / każde kolejne 2 minut
- - woda gratis.
- - Karnet tygodniowy: 3 333,33 $.
- "Duża potrzeba" i wymioty:
kobiety i mężczyźni w wieku produkcyjnym:
- - 2000 $ / 5 minut
- - 10 $ / cm3 zużytej wody
- - 20 $ / cm zużytego papieru toaletowego
- - 19 999,99 $ - karnet tygodniowy
dzieci i młodzież w wieku szkolnym (za okazaniem legitymacji szkolnej):
- - 500 $ / każde kolejne 5 minut
- - 10 $ / cm3 zużytej wody
- - 20 $ / cm zużytego papieru toaletowego
- - 9 999,99 $ - karnet tygodniowy
emeryci, renciści, weterani wojenni:
- - 666 $ / 10 minut,
- - woda gratis.
- - 20 $ / cm zużytego papieru toaletowego
- - Karnet tygodniowy: 6 666,66 $.
- Inne potrzeby:
kobiety i mężczyźni w wieku produkcyjnym:
- - 3000 $ / 1 minuta
dzieci i młodzież w wieku szkolnym (za okazaniem legitymacji szkolnej):
- - 1500 $ / 1 minuta
emeryci, renciści, weterani wojenni:
- - 1000 $ / 1 minuta
- Szatnia: 1000 $ / 1 godz. (szatniarz nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni)
- Dzieci do 1 miesiąca życia gratis
"*" - ceny zawierają 22% podatku VAT
Promocja lojalnościowa
W roku 1980 wprowadzono promocyję lojalnościowa polegającą na zbieraniu punktów:
- "Mała potrzeba":
- 2 pkt / 1 min.
- 1 pkt / cm3 wody
- "Duża potrzeba":
- 4 pkt / 1 min.
- 1 pkt / cm3 wody
- 2 pkt / cm papieru toaletowego
- Inne potrzeby:
- 10 pkt / 1 min.
- Szatnia:
- 1 pkt / 1 godz.
- Nagrody
- 1 mld pkt. - użytkownik otrzymuje ołówek
- 2 mld pkt. - użytkownik otrzymuje dwa ołówki
- 3 mld pkt. - użytkownik otrzymuje naostrzyk
- 5 mld pkt. - 2 minuty gratis w Toi-Toi na dowolną potrzebę (+ 0,000001 cm3 wody i 1 cm papieru toaletowego)
- 7 mld pkt. - zdjęcie użytkownika zostaje wywieszone w każdym apartamencie
- 9 mld pkt. - dyplom "Wytrwały Ziomal"
Znane osobistości korzystające z usług sieci Toi-Toi
Toj Toj
Istnieje również przeciwieństwo "Toi-Toi" - "Toj Toj":
Toj toj - papieru toaletowego tam nie ma, w końcu to Polska. Wrażenia: wchodzimy - śmierdzi. Wychodzimy - śmierdzi. Idziemy dalej - my śmierdzimy. Po kontakcie dotykowym z drugą osobą - druga osoba śmierdzi.
Zobacz też: