Szkoła podstawowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to DomQ. Autor wycofanej wersji to 83.10.124.200.)
Linia 6: Linia 6:
* Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
* Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
* Budowy oraz zasady działania [[perpetuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 [[sekunda|sekund]].
* Budowy oraz zasady działania [[perpetuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 [[sekunda|sekund]].
* Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach.
* Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF,KURWA z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach.
* Nauczenia niewyraźnie mówić (angielski, niemiecki).
* Nauczenia niewyraźnie mówić (angielski, niemiecki).
* Nauczenia bazgrolić (plastyka).
* Nauczenia bazgrolić (plastyka).
Linia 37: Linia 37:
* Oglądać [[MTV]] lub/i [[4Fun TV]].
* Oglądać [[MTV]] lub/i [[4Fun TV]].
*Znać tłumaczenia "trudnych" wyrazów np. pro, bot itp.
*Znać tłumaczenia "trudnych" wyrazów np. pro, bot itp.




{{stubszko}}
{{stubszko}}

Wersja z 16:34, 9 cze 2010

Plik:Pm111.jpg
Najprostsze Perpetuum Mobile
Poradniki
Zobacz poradnik:

Mam 18 lat, ale nadal chodzę do podstawówki...

Tibijczyk o szkole podstawowej

Szkoła podstawowa (podstawówka, pedał-buda) – tutaj trafiają uczniowie (7–13 lat, czasem powyżej), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu edukacji nauka sprowadza się do:

  • Przyzwyczajenia uczniów do chodzenia w bardzo niewygodnych majtkach typu slipy.
  • Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
  • Budowy oraz zasady działania perpetuum mobile, jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 sekund.
  • Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF,KURWA z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach.
  • Nauczenia niewyraźnie mówić (angielski, niemiecki).
  • Nauczenia bazgrolić (plastyka).
  • Czegoś tam innego na zajęciach pozalekcyjnych.

Uczniowie (tak się nazywa biedne ofiary, które muszą uczęszczać do tego typu placówek) są terroryzowani przez rówieśników i przez nauczycieli, którzy próbują się od nich dowiedzieć różnych rzeczy, np. funkcjonowania ludzkiego organizmu, bo sami tego nie wiedzą.

Rady dla chodzących do szkoły podstawowej, czyli gdzie siadać

  • Na języku polskim: siądź tam, gdzie jest wywieszone najwięcej plansz ze ściągami.
  • Na języku angielskim lub też niemieckim: siądź jak najdalej od bezwzględnej i najczęściej wrednej nauczycielki/nauczyciela.
  • Na matematyce: jak najdalej. Najlepiej pod ścianą z kujonem (albo pod oknami, zależy gdzie jest więcej osób przed tobą) tak, żeby na klasówkach można było położyć na kolanach bluzę, a pod nią kalkulator.
  • Na muzyce: jak najbliżej, żeby nie nabiegać się zbytnio, oddając co lekcję zeszyt do sprawdzenia i dostając piątki.
  • Na historii: gdzieś w środku, żeby można było ściągać z lewej, z prawej, z tyłu i z przodu, ale żeby cię nie widziała.
  • Na przyrodzie: koło map lub modeli komórek. Albo kwiatków.
  • Na religii: najlepiej blisko krzyża, aby prosić o łaskę Bożą, gdy pani sprawdza pracę domową.
  • Na informatyce: najlepiej przy głównym przedłużaczu aby w razie problemów pociągnąć za wtyczkę.
  • Na godzinie wychowawczej: w trzeciej/czwartej ławce, lub obok kogoś kto ma dobrą opinie u nauczyciela (mało takich przypadków).
  • Na WF-ie: sam se pomyśl.
  • Na plastyce: koniecznie obok kogoś kto ma farby, lub kredki. Szkoda, że taka osoba zdarza się raz na milion.

Jak być cool w szkole podstawowej


Szablon:Stubszko