Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Kompressor (dyskusja • edycje) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
* Pojemność bagażnika 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa |
* Pojemność bagażnika 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa |
||
Wyposażenie standardowe: |
|||
* kierownica |
* kierownica z blachy |
||
* hamulce |
* hamulce |
||
* 2 siedzenia |
* 2 siedzenia |
Wersja z 14:30, 6 maj 2006
Garbus powstał na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Projekt ten miał wykonać Ferdynand Porshe, wówczas współpracujący dla Mercedesa. Miała to być wschrzestronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Porshe wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.
Dane techniczne
- Silnik - wodny 10 l v2 zasilanie gazem
- Moc maksymalna - 100 Koni (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
- Moment obrotowy - 0,01 nM
- 0 - 100 km/h - 5 s
- V-max - 250 km/h (po usunięciu ogranicznika)
- Pojemność bagażnika 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
Wyposażenie standardowe:
- kierownica z blachy
- hamulce
- 2 siedzenia
- silnik
- 2 tony blach
W wyższych wersjach wyposażeniowych dodatkowo:
- dodaktowe 2 siedzenia z tyłu
- klimatyzacja na gaz
- monofoniczne radio
- 10 litrów wódki
- dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemnośći 5 l
- kierownica z plastiku
Zalety i wady
Zalety
- niska cena (10 tys zł za wersję podstawową)
- pali 5 l/150 km w cyklu wiejskim
Wady
- silnik zużywa się po 100 tys. km
- różnorodne wycieki wódki
- drzwi zawsze się zacinają
- śmierdzi we wnętrzu
- hamuje z prędkośći 100 km/h w 80 m
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.