Tlenek diazotu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 78.8.103.132. Ofiarą rewertu jest Bebok89.)
M (dobre było, rew + drobne)
Linia 1: Linia 1:
'''''Podtlenek LPG''''' - rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu.
'''Podtlenek LPG''' rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego [[dresowóz|dresowozu]]. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.

==Zalety używania podtlenku LPG==
* szacun na dzielni,
* z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na [[lachon|lachony]],
* pełny obrót wskazówki obrotomierza,
* bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu,

==Wady używania podtlenku LPG==
* zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
* zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
* trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
* konieczność przyswojenia trudnego słowa ''homologacja'',

[[Kategoria:Tuning]]

Wersja z 19:32, 18 gru 2010

Podtlenek LPG – rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.

Zalety używania podtlenku LPG

  • szacun na dzielni,
  • z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
  • pełny obrót wskazówki obrotomierza,
  • bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu,

Wady używania podtlenku LPG

  • zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
  • zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
  • trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
  • konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja,