Tlenek diazotu: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 78.8.103.132. Ofiarą rewertu jest Bebok89.) |
M (dobre było, rew + drobne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Podtlenek LPG''' – rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego [[dresowóz|dresowozu]]. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery. |
|||
==Zalety używania podtlenku LPG== |
|||
* szacun na dzielni, |
|||
* z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na [[lachon|lachony]], |
|||
* pełny obrót wskazówki obrotomierza, |
|||
* bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu, |
|||
==Wady używania podtlenku LPG== |
|||
* zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby, |
|||
* zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz), |
|||
* trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek), |
|||
* konieczność przyswojenia trudnego słowa ''homologacja'', |
|||
[[Kategoria:Tuning]] |
Wersja z 19:32, 18 gru 2010
Podtlenek LPG – rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.
Zalety używania podtlenku LPG
- szacun na dzielni,
- z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
- pełny obrót wskazówki obrotomierza,
- bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu,
Wady używania podtlenku LPG
- zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
- zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
- trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
- konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja,