Heyah: Różnice pomiędzy wersjami
M (garfika na lewo) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Chuck_z_heyah.jpg|thumb|Chuck i Heyah - reklama sieci]][[Grafika:Heyah2.jpg|thumb|left|gest przywitania]] |
[[Grafika:Chuck_z_heyah.jpg|thumb|Chuck i Heyah - reklama sieci]][[Grafika:Heyah2.jpg|thumb|left|gest przywitania]] |
||
Pozdrowienie rozpowszechnione gł. wśród |
'''''Pozdrowienie''''' rozpowszechnione gł. wśród [[młodzież]]y: polega na wyciągnięciu dłoni pochlastanej czerwoną farbą w stronę rozmówcy i wykrzyknięciu na całe gardło słowa '''''<font color="red">Heyah</font>'''''! Rozmówca będzie wiedział, że życzysz mu "''zajefajnego, kulowskiego i odlotowego ranka bez ściem i przypałów''". |
||
Powitanie w stylu " |
Powitanie w stylu '''''<font color="red">Heyah</font>'''''! stało się na tyle popularne, że obecnie ową nazwę nosi operator sieci [[Komórka|komórkowej]]. I ma świetne reklamy z [[Czerwony Kapturek|Czerwonym Kapturkiem]]. |
||
Z niewiadomych przyczyn twórcy reklam |
Z niewiadomych przyczyn twórcy reklam '''''<font color="red">Heyah</font>'''''! zaczynają zdrabniać wszystkie wyrazy...Naukowcy dochodzą do wniosku, że jest to spowodowane nadmiernym przebywaniem z świeżo upieczonymi ('''''<font color="orange">metafora taka</font>'''''!) [[Twoja Stara|matkami]], które próbują zdrabniać wszystko co się da myśląc, żę w ten sposób ich miesięczne bobasy zrozumieją co sie do nich mówi. Do najpopularniejszych zdrobnień należa:<br> |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
<br> |
|||
⚫ | |||
[[Kategoria:Telefonia komórkowa]] |
[[Kategoria:Telefonia komórkowa]] |
||
[[Kategoria:Wulgarne]] |
Wersja z 20:47, 5 cze 2006
Pozdrowienie rozpowszechnione gł. wśród młodzieży: polega na wyciągnięciu dłoni pochlastanej czerwoną farbą w stronę rozmówcy i wykrzyknięciu na całe gardło słowa Heyah! Rozmówca będzie wiedział, że życzysz mu "zajefajnego, kulowskiego i odlotowego ranka bez ściem i przypałów".
Powitanie w stylu Heyah! stało się na tyle popularne, że obecnie ową nazwę nosi operator sieci komórkowej. I ma świetne reklamy z Czerwonym Kapturkiem.
Z niewiadomych przyczyn twórcy reklam Heyah! zaczynają zdrabniać wszystkie wyrazy...Naukowcy dochodzą do wniosku, że jest to spowodowane nadmiernym przebywaniem z świeżo upieczonymi (metafora taka!) matkami, które próbują zdrabniać wszystko co się da myśląc, żę w ten sposób ich miesięczne bobasy zrozumieją co sie do nich mówi. Do najpopularniejszych zdrobnień należa:
- palantunio (zdecydowanie pobija wszystko)
- sieciunia
- mosteczek
- klejnociki koguciq
- wejście qrka smoczka
- to ja tu jestem królikiem
- a to peszek
- jaśniutkie jak słoneczko
i inne... co bardziej zastanawiające choroba ta stała się zaraźliwa. Ostatnio zaobserwowano podobne objawy u twórców reklam KFC...czyżby chorobeczka ta stała się choróbką cywilizacyjniusią?