Dyskusja:Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
Ten artykuł przeszedł przez głosowanie na SDU. Zobacz przebieg głosowania. |
Ten artykuł przeszedł przez głosowanie na SDU. Zobacz przebieg głosowania. |
Dlaczego KRRiT nie nakaże obowiązku umieszczani zegara odliczającego czas do końca reklam ?. Taki zegar ma telewizja Superstacja. Jest to świetne rozwiązanie bo przynajmniej odbiorca ma świadomość ile tak na prawdę trwa reklama. Jest skandalem, że telewizje nadają blok reklamowy po nm następują zwiastuny programowe a nich znów reklama, trwa to czasami i 20 minut. Często zdarza się, że oglądając jakiś ciekawy film czy program w momencie rozpoczęcia reklam odbiorca nie wie jak długo one trwają i zniecierpliwiony przełącza na inny kanał nie wracając do poprzedniego. Tworzy to sieczkę nie do przyjęcia. Inne co denerwuje, to że reklamy skoro są emitowane są w nieodpowiednich momentach filmu czy innego programu. Cały zamysł reżyserski danego filmu idzie w kanał, bo kluczowym momencie gdy napięcie osiągnęło apogeum, raptem przerwa na reklamę. Po wznowieniu po 15 -20 minutach cały efekt reżysera filmu szlag trafił. Dlatego żądam wprowadzenia obowiązkowo zegara odliczającego czas do końca reklam we wszystkich stacjach telewizyjnych.