Użytkownik:Aloch/Niedokończone artykuły/Crashday
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Crashday – gra komputerowa wydana przez Księżyc Bajt Studio, Atari i Studio Powtórek w 2006 służąca do zabawy, demolki, wyścigów, pierdół, tworzenia torów, skakania, wybuchania, moderowania, ... i opieprzania twórców za błędy. Na szczęście tych, co lubią modyfikować pliki – istnieje SDK. Posiada (rzekomo) rozbudowany tryb kariery, 6 minigier, 12 pojazdów oraz zabawę ze „sztuczną inteligencją” i (nie) działający multiplayer.
Samochody
- spectran – uciekać lepiej!!!
- hunter – już poluje na Ciebie
- cube rs – 10000 i pół tysiąca podatku. Parodia małego Nissana
- buster – dwudrzwiowy samochodzik kombi
- firespitter – klasyk '89 roku![1]
- pickup – terenówka z zawieszeniem superterenowym. Jeżeli mocno wykręcisz, licz na oklaski!
- bornbad – porządna fura za 90500 kasy.
- judge – aerodynamiczna wyścigówka za 120000 dolców.
- ironhorze – 4 biegi, dobry rozpęd i nic więcej. Jako jedyny ma minigun na przedniej masce.
- apachee – jak większość pojazdów sportowych zgniecie go wszystko. Potrafi skakać bez skoczni!
- wrecker – „jest brzydki jak noc”. Nadaje się do demolki. Też posiada zawieszenie superterenowe, lecz oklasków nie będzie... A szkoda
- incubator – samochód za 0 $. Rozpędza się o 1 km/h w 2 sekundy!
- oraz te z modów...
Tryby gry
- totalna demolka – poczuj się jak Druga - satysfakcja gwarantowana (albo zwrot pieniędzy)!
- kaskaderski show –
Przypisy
- ↑ Rzekomo