Hipermarket

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 21:39, 21 wrz 2007 autorstwa ArturVonFornal (dyskusja • edycje) (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 212.106.138.7. Autor wycofanej wersji to 81.190.66.159.)
NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Hipermarket – duża wersja sklepiku osiedlowego, wzbogacona o kasy w dużej ilości, tysiące wózków sklepowych, atrapy kamer i detektywów sklepowych. W celu przyciągnięcia klienta szefostwo hipermarketów organizuje różne nęcące promocje typu „Kup 20 paczek herbatników i wygraj samochód”.

Każdego dnia w hipermarkecie na potencjalnego usługobiorcę czeka ogromna liczba degustacji, oczywiście całkowicie darmowych, opartych na produktach ze zbliżającym się upływem terminu ważności. Hipermarkety oferują kuszące obniżki cen np. „Kup 12 paczek chusteczek w cenie 13”.

Na każdego klienta czekają także liczne gratisy, objawiające się dodawaniem 20 ml wody do litra napoju owocowego.

Do najpopularniejszych sieci marketów należą Biedronka, Tesco, Media Markt oraz Minimal. Pierwszy z nich oferuje najkorzystniejsze ceny, ze względu na wysokie stężenie trocin i pierza w oferowanych produktach.

W związku z niekiedy wątpliwą świeżością towarów utarły się zwroty takie jak "Coś ty, nawet w Żanie już tego nie ma".

Polską stolicą hipermarktów jest oczywiście Szczecin, w którym jest ich obecnie 7645 (liczba ta nadal rośnie).

Który z wymienionych hipermarketów jest najlepszy?
Zagłosuj poniżej.
0
0
0
0
0
0
0
Oddano już 0 głosów.
poll-id 1FA40B4380A7A7E535E9797DC305069F