Warcraft II

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 01:39, 11 maj 2006 autorstwa Szoferka (dyskusja • edycje) (- {{popr}} + linki)

Warcraft II - amerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.

Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:

  1. Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku moze wydawac sie niespodzianką.
  2. Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Waleci oraz Mazowaszanie zostają usunięci z fabuły.
  3. Rycerz ma konia.
  4. Chata Wójów nazywa się Baracks.
  5. Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
  6. Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
  7. Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
  8. Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
  9. Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
  10. W ogóle - są owce!
  11. Ale nie ma krów! (?)
  12. Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
  13. Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
  14. Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
  15. W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
  16. Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
  17. Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
  18. Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
  19. Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
  20. Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
  21. Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
  22. Itp.